Gå til innhold

Xbox 360 - absolutt ingen kvalitetskontroll?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som ikke har fulgt med i timen? Playstation 2 er den klart dårligste konsollen (kvalitetsmessig) som noensinne har vært lansert! Jeg jobbet i en spillbutikk, og husker det var få konsoller tilgjengelig i starten, og samtlige vi solgte kom i retur! Den vanligste feilen var at de ripet opp spill. Jeg var en av de "heldige" som fikk konsollen tidlig, og tror den ble byttet 5-6 ganger før det var gått 3mnder!

 

Men for all del, ikke spesielt imponerende at MS ikke har lært av gamle feil av konkurenter, det skal dog sies at jeg vil langt fra kalle Xbox360 for et problemprodukt! Selv om det er langt mindre feil på de nyere ps2 maskinene, samt alle Nintendo produkter!

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Har hatt min siden launch, og eneste jeg har slitt med er at den låste seg nå og da mens jeg spilte Oblivion.

Xbox 1 er fortsatt min favorittkonsoll, men det er helt til xbox 360 får spill på linje med Kotor og Halo :)

7659301[/snapback]

jeg har ikke hat min 360 lenge, men min også har nok hengt seg opp eit par ganger mens jeg har spilt Oblivion, men dette er jo ikke eit stort problem :)

Lenke til kommentar
Vel, for å si det sånn. Du har vært veldig uheldig.

 

Jeg har hatt 3 Xbox 360er, og det var feil med den første, men de to andre funke som faen =)

7656548[/snapback]

 

Wow, det er jo imponerende. 2 av 3 funker...

 

Noe av det kjipeste jeg ser (i denne sammenheng) er i spillbutikker, der en brand ny konsoll står og skal tiltrekke seg nye kunder, og f. eks. 360-en er låst, med bluescreen, red ring,

og alt som hører med.

Endret av -Turin_Turambar-
Lenke til kommentar

Yep, har et problem med min xbox 360 nå..... :( hver gang jeg setter i Oblivion så hører jeg en rar lyd fra xboxen, og om jeg har flaks så starter spillet opp. Spiller i 2 min så kommer en melding som sier DISC UNREADABLE :hmm: ser nesten ingen riper på cden... men jaja

Lenke til kommentar

Tviler på vi kommer til å få eit tall på defekte konsoller for å si det slik :p

 

Om feilprosenten er høgere her enn ved andre tilfeller kan diskuteres, men eg meiner faktisk MS har inrømmet at den er høgere enn de antatte 3-4% ? Har ingen kilder på dette dog.

 

Skal nevnes at eg har hatt 2 bokser. 1.boksen som var produsert i november 05 ein gang varte i litt over 6.mnd. Så den dagen den gjikk til hellvette drakk eg meg apefull. 2.boksen har vert bunnsolid, med litt henging i GRAW da den stod litt isolert i tv-benken. Slo ut eine plata bak og den har vert stø som ein salig ereksjon siden.

Lenke til kommentar

Finnes det ein undersøkelse på forumet angåande defekte konsollar? Blir litt lite for å lage statistikk, men du ser kanskje ein trend.

 

Q: Har du hatt problemer med din Xbox 360?

 

A1: Ja, en gang.

A2: Ja, to ganger.

A3: Ja, fire ganger.

A4: Ja, fem ganger.

A5: Nei.

Lenke til kommentar

Flotte greier, kunne du lagt til at dei som ikkje har ein Xbox 360 vennligst ikkje må stemme sidan den vil gje eit feil bilete? I dag er det desverre alt for mange undersøkelsar som har eit par alternativer så folk som overhode ikkje har noko med undersøkelsen å gjere også kan svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...