Gå til innhold

Xbox 360 - absolutt ingen kvalitetskontroll?


mar1u5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk min nye xbox 360 rett før jul og første melding jeg fikk når jeg skrudde den på var "System error, contact your local xbox dealer" osv.. Fikk byttet til meg en ny en som fungerte bra i omtrent to dager, da den plutselig begynte å henge seg, ca 10 min ut i spillet. Så nå skal jeg levere den og satse på at jeg får en ny en. Forbanna driiiitkonsoll er det lenge siden jeg har vært borti. Er jo sinnsykt bra men herrgud så mye feil! Vurderer å få igjen pengene neste gang og heller vente på PS3...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Jeg fikk min nye xbox 360 rett før jul og første melding jeg fikk når jeg skrudde den på var "System error, contact your local xbox dealer" osv.. Fikk byttet til meg en ny en som fungerte bra i omtrent to dager, da den plutselig begynte å henge seg, ca 10 min ut i spillet. Så nå skal jeg levere den og satse på at jeg får en ny en. Forbanna driiiitkonsoll er det lenge siden jeg har vært borti. Er jo sinnsykt bra men herrgud så mye feil! Vurderer å få igjen pengene neste gang og heller vente på PS3...

7664790[/snapback]

Tror vi har et troll her. Jeg har sett en del feilmeldinger og har verken hørt eller sett den der. Spesilet siden MS tar all kundesupport via telefon og kommer å henter og leverer maskinen på døren din. De vil ha direkte kontakt med kunden og ikke gå gjennom butikker...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte x360 for 3 dager siden, og fikk også sån "system error" når jeg slo den på første gangen. men jeg tror bare den var litt kald, for tredje gangen jeg slo den på virket den helt fint.

Syns dog at den bråker for mye.. til og med i dashbord syns jeg lyden er altfor høy. kan tippe at lyden er tre ganger så høy som datamaskinen min... og når man spiller er det jo enda verre.

Kjøpte den på elkjøp, for jeg var litt i tvil om støyen, så det er mulig jeg leverer den tilbake før det er gått 30 dager.

jeg ble enda mer i tvil nå som jeg leser om den nye "sephyr", så jeg håper det kommer noe mer info før tiden er ute

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Kjøpte min 2. Desember 2005, og har fremdeles ikke hatt problemer, ei har noen av kameratene mine som har kjøpt seg 360 (som det begynner å bli endel av etterverdt) hatt noen problemer.

 

Nå er det jo slik at de som har problemer er de som roper og skriker desidert høyest, så feilprosenten vil alltid virke høyere enn hva det faktiske antallet er.

Lenke til kommentar

Har hatt min siden september 2006, og har ikke opplevd problemer (red ring of death etc), bare at NFSMW hengte seg et par ganger. Ellers har det ikke vært noe jeg har kunnet sette fingeren på.

 

*snip* den har vert stø som ein salig ereksjon siden...
som man kan si :!:
Lenke til kommentar

Kjøpte mine 360'er for 2mnd. siden. Og den siste kjøpte jeg forrige lørdag. Alle moddet etter 1døgn eller 2. De 2 første jeg moddet hadde ikke jording til PC'en som ble anbefalt. Ingen feil hittil, ingen garanti heller.

 

Det er ikke så mye feil på 360'en iforhold hvor mange som er solgt.

 

Husk at dette er ett billig forbruker produkt--> Made in China. Alt utstyret er fra Kina. Alt som selges på Europris kommer også fra Kina. hehe..

Endret av dill-hole2
Lenke til kommentar

Jeg hadde/har endel "disc unreadable" errors med Xbox1 .. Og denne tråden får meg da til å tro at det muligens kan ha vært iffy kvalitet på endel Xbox1 også ... Jeg var for treg til å klage på den før garantien gikk ut (problemet var der fra jeg fikk konsollen) så her sitter jeg med en X1 som jukser på 10-15 % av platene .. :-S urk ! Er betenkt med tanke på å kjøpe X360 hvis den også skal lage sånt dill .. Lurer på åssen det vil bli med PS3 jeg ... Åssen build quality på den er ..

Lenke til kommentar

Hyggelig å lese at det er såpass mange som ikke har opplevd feil med 360'n sin. Gir meg håp om at etter jeg har sendt&fått tilbake mine 2 til reperasjon, så skal jeg ivertfall sitte igjen med 1 som fungerer :hmm:

 

Og for spekulantene: 360'n ligger pent i stereobenken, med god ventilasjon. Så varme er ikke problemet mitt. Ei eller unger som herper den når jeg ikke er tilstede.

 

På en annen side: 360'n er koblet til en 55" sony tv. Microsoft & sony produkter koblet sammen kommer kanskje ikke så bra overens? :blush:

Lenke til kommentar
Når folk sender inn boksen, 2 og 3 gongar, då kan det ikkje være maskinen det er noko i vegen med. Men derimot maskinisten.

 

My two cents.

7669949[/snapback]

 

Føler meg litt truffet. Begge 360'ene har vært pent behandlet, og stått godt ventilert. Må vært at jeg har brukt de til å spille spill. Er vel det de ikke tåler :nei::ermm::hmm::no::mad::nei::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...