Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Kunne blitt eit artig OL.

7798486[/snapback]

 

Opprinnelig var jo utøverne nakne i OL om jeg husker riktig. Dog var kvinner ekskludert.

 

Mer over til topic så liker jeg slanke naturlige jenter. Kosmetiske operasjoner (les; silikon) eller oversminking er en uting. Sportslig kropp, mellom 20 til 25 i BMI er veldig bra. Men foretrekker heller en med et par kg for mye fremfor en med et par for lite. Jentene i linken i første innlegg er ikke attraktive og det er absolutt ikke en bra kropp for syn eller helse slik jeg ser det :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Her er et bilde av Rachel Bilson med "normale" jenter. Jeg synes Rachels kropp er penest.

7800129[/snapback]

 

Uff, nei, hun ser jo tynn og elendig ut... :ermm:

 

Hun var så mye penere i den første sesongen av the OC før hun også bestemte seg for å se ut som en kjærlighet på pinne. De nakne damene var veldig bra, med unntak av noen silikonpupper som ble vel voldsomt for min smak.

Lenke til kommentar
Her er et bilde av Rachel Bilson med "normale" jenter. Jeg synes Rachels kropp er penest.7800129[/snapback]

Fire sunne og en usunn jente... :dontgetit: Beklager, men hun i midten ser ikke like lekker ut som de andre. Jeg får negativ tenning på strekdamer. Og det er fra et biologisk/evolusjonært ståsted. Jeg ser: Fire fruktbare sterke damer. Og en syk og svak.

 

Pwd:Mann

Endret av pwd3679
Lenke til kommentar
Skal dette bli den nye babethread?

7801013[/snapback]

Det er enklere å beskrive sitt syn på "en bra kropp" dersom man kan henvise til eksempler. Jeg kunne godt ha gjort et forsøk på å beskrive perfekte linjer på ei dame vha. matematiske formler, men det hadde ikke vært særlig nyttig.

 

Det er ganske mange som (av ren misunnelse?) ikke synes at damene i babethreaden har bra kropper også, tydeligvis, så det finnes et klart skille mellom de to trådene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...