Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville dra diskusjonen videre fra SO6, hvor vi diskuterte hvor tynne gutter ønsker at jenter skal være. Det er mange jenter som klager over at de er feite, vil gå ned litt, har for stor rumpe og blabla. Det er sjelden noen er fornøyd med seg selv.

Jeg dumpet over en proAna-del av et forum, og har bladd gjennom "thinspiration"kategorien, og det er virkelig mye grusomt å se. De jubler for stikkende bein og strammest mulig hud.

 

Så hvordan er det egentlig dere vil ha oss? Undervektige? Jeg tviler nemlig på akkurat det. Eller tynn, slank, normal, litt ekstra, kraftig? Vet det er opp til hver enkelt, men er det noen som foretrekker disse veldig tynne jentene?

 

http://forum.ringsworld.com/real-girls-t7177.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må si at de jentene var nok i det tynneste laget. Mye kjekkere med noen former å ta på enn bare bein. Jeg synes de som er "normal" eller "litt ekstra" er finere enn de som er tynne og slanke. Dette kan derimot ha opphav i at jeg selv er veldig tynn (omtrent like tynn noen av de jentene :o ).

 

Med nærmere ettertanke så synes jeg at noen av de bildene var litt småekkle.

Endret av Canute
Lenke til kommentar

Jenter må da ha litt kjøtt på kroppen.

Var ikke spessielt fint med så undervektige som de du hadde i linken.

Personlig liker jeg jenter med litt hofte, selv om den bilringen veldig mange jenter har fått nå igjennom åra ikke er så pent :p

( Nå mener jeg skikkelig bilringer da, er jo normalt å ha litt )

Lenke til kommentar

Liker jenter som ser normal og sunn ut, fasong/form er også viktigere enn akkurat hvor tjukk hun er. Når det er sagt så syns jeg overvektige jenter er stygt, men det er undervektige også.

 

Skulle gjerne lagt ut noen bilder for å vise, men tror ikke de jeg har bilder av (venner for det meste) blir så glad for det, og de fleste modeller og skuespillere er for tynn (hvertfall de jeg kan navnet på).

 

Naturlig ftw!

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Hjelpeseg, nei uffh!

 

Sykt er presset massemedia og div. miljøer tilfører jentemiljøet.. Trist :(

 

Nei, normalt er best. Men legger ikke skjul på at en veltrent flat mage på stranden, i stil med resten av de klassiske kroppsfaktorene skiller seg lett ut. :) Men misforstå meg rett; skjelettet skal dekkes av fleks. ;)

Personlig finner jeg utstråling og glød som det mest attraktive. Hjelper ikke at hun er ever so nice om hun møter deg med et kaldt og trist ansikt.

Endret av whom
Lenke til kommentar

real-girls-27924.jpg

Hvem er det som syntes hun er deilig?

 

nesten ikkeno pupper, rompa er sikkert flatere enn veggen hjemme.

jeg kan serriøst ikke skjønne hvordan de har fått seg selv til å tro at de ser deilige ut... :no:

 

er det ikke noe som "mye å ta i, mye å være gla i", her er det vel heller i mitt tilfelle "lite å ta i, lite å være gla i"

 

få litt mere kjøtt, og former på kroppen, så blire bra ;)

Lenke til kommentar

Jenter må ha former, det er ikke NOE sexy med jenter/damer som ikke har former, og prøver enda å slanke seg. Se på Posh(? Beckham sin kone?), hun eier ikke rumpe, den er helt flat og nå har du skaffet seg STORE silikonpupper.

 

Heller litt flere former enn for få, men dette individuelt fra jente til jente. Slanke jenter != Beinmagre jenter. Det er mulig å være slank samt at du har nydelige former.

Lenke til kommentar

Det finnes en mellomting av det der og feit. De tynne jentene der var bare stygge. En bra kropp skal være vekt i forhold til høyde/bredde. Er du 185cm høy, kan du ikke veie 55 kilo. Det blir for lite.

 

Er sikkert noen som tenner på tynne jenter på samme måte som de som feiter opp damene sine til sin egen lyst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...