Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

5.jpg

 

Jamie Eason har vel en av de beste kvinnekroppene som finnes, om du spør meg. Men av ren nysgjerrighet postet jeg akkurat dette bildet for å se om Dove-mafiaen reagerer på at man kan skimte litt ribben her. Hun er heldigvis sunnere enn noen av forumbrukerne, så ingen kan klage på at hun er "usunt tynn". Usunt tynne jenter liker jeg ikke, men en slank, veltrent og smekker kropp derimot :]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg identifiserer meg litt som dove-mafia når det ikke er for mye. Syns kroppen hennes er helt fin, ikke for tynn og ikke for tykk, ribbeinene kommer frem fordi hun strekker frem brystkassa tror jeg. Hun har lår og former, så hun er jo ikke for tynn, og hun har ikke noe synlig hengende fett så hun er ikke for tykk heller. Dessuten har hun en fin trenet mage og legger.. Helt perfekt etter min målestokk...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Meget pen dame det der, kroppen er fin og slikt, men ingen tilhenger av silikonpupper uten underhudsfett whatsoever så det ser ut som de er "spikret" på. :p fitnessdamer ser jo stort sett friske og bra ut imo

Lenke til kommentar

Kan jeg få komme med min mening? :)

 

Dette mener jeg er en bra kropp:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-42993-1168731884_thumb.jpg

post-42993-1168731774_thumb.jpg

post-42993-1168731738_thumb.jpg

post-42993-1168732060_thumb.jpg

 

Kroppen skal være tynn, men igjen fyldig. Samt at de forskjellige kroppsdelene kommer frem. En bra kropp inneholder naturlige pupper også. Hofte, lår og rumpe skal være slanke og stramme.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Meget pen dame det der, kroppen er fin og slikt, men ingen tilhenger av silikonpupper uten underhudsfett whatsoever så det ser ut som de er "spikret" på. :p fitnessdamer ser jo stort sett friske og bra ut imo

7715051[/snapback]

Enig. Liker ikke silikon, iallefall ikke når det ser ut som to ballonger som er pressa inn under huden. Skjønner ikke helt hvorfor mange av de damene som tar silikon vil ha så utrolig mye av det ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det trenger ikke å være mengden silikon som gjør utslaget, det har med underhudsfett å gjøre. Selv små innlegg kan se grusomme ut dersom man ikke har noe særlig underhudsfett fordi man får den "harde" kanten rundt a´la Victoria Beckham. Samtidig skjønner jeg godt at disse jentene når de går ned i veldig lav fettprosent store deler av tiden har veldig lite pupper og derfor tar silikon for å føle seg mer kvinnelige (og kanskje ha bedre sjanser på modelljobber etc)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Det trenger ikke å være mengden silikon som gjør utslaget, det har med underhudsfett å gjøre. Selv små innlegg kan se grusomme ut dersom man ikke har noe særlig underhudsfett fordi man får den "harde" kanten rundt a´la Victoria Beckham. Samtidig skjønner jeg godt at disse jentene når de går ned i veldig lav fettprosent store deler av tiden har veldig lite pupper og derfor tar silikon for å føle seg mer kvinnelige (og kanskje ha bedre sjanser på modelljobber etc)

7716311[/snapback]

Huff, Victoria Beckham ser jo utrolig dårlig ut spør du meg ...

 

Det at puppene blir små når de er i konkurranser osv. skjønner jeg, men det må da være mulig å legge inn en mengde som gjør at de i det minste ser litt mer naturlige ut, den plastiske looken er ikke særlig fin ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Den "falske" looken kommer av (enten) kapseldannelse, som er en komplikasjon som kan komme etter man legger inn silikon, eller det faktum at man har veldig lite underhudsfett. Da ser man den "harde" kanten rundt puppene, som er det som gjør at de ser falske ut. Dersom man har litt underhudsfett, kan man slippe unna med ganske store silikoninnlegg uten at det ser falskt ut, men veldig tynne jenter (og fitnessdamer med lav fettprosent) har veldig lite å gå på før det ser stygt ut. Størrelsene på silikoninnleggene har ikke noe å si. Prøver å finne et bilde av en toppløs dame med kjempesmå innlegg som likevel ser superfalske ut for å illustrere poenget mitt, men finner det ikke akkurat nå, må lete litt mer.

Lenke til kommentar

hem....veier 40-43 selv . litt ustabilt...veier alltid mer om vinteren . men er ikke så høy da. 154 ca..så tror ikke det er så ille . på leiren i sommer trente vi 5 ganger om dagen . det var kanskje litt mye . men har ikke som mål å bli tynnere ;) . vil bare ha litt strammere mage etc

Lenke til kommentar
Jenter må da ha litt kjøtt på kroppen.

Var ikke spessielt fint med så undervektige som de du hadde i linken.

Personlig liker jeg jenter med litt hofte, selv om den bilringen veldig mange jenter har fått nå igjennom åra ikke er så pent :p

( Nå mener jeg skikkelig bilringer da, er jo normalt å ha litt )

7648278[/snapback]

 

 

hmmm.. har lagt merke til det der.. no offence mot mange av jentene som går på skolen min og sånt.. men de kler seg i miss sixty bukser slik at ting henger utafor og sånt.. det er litt nasty... men nok OT.

 

altså, jenter _MÅ_ ha noe og ta i.. det blir bare feil om jenta veier 30 kilo og ser ut som en glidelås fra sia lissom.... men igjen så er det grenser sant.. huff.. er vanskelig dette her, og hvis du møter ei jente som ser akkurat bra ut som hu skal, så er det noe hu ikke er fornøyd med.. det er utrolig vanskelg detta her :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
hmmm.. har lagt merke til det der.. no offence mot mange av jentene som går på skolen min og sånt.. men de kler seg i miss sixty bukser slik at ting henger utafor og sånt.. det er litt nasty... men nok OT.

7717769[/snapback]

 

Du trenger ikke ha bilring for å få muffin top effekt, det holder å bare ha litt fett på hoftene og deretter ta på seg en alt for trang bukse :p Men fysj, så stygt det er!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...