Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva er en bra kropp?


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt off topic

 

Jeg siterer igjen min nye (japanske) favorittminister: "Kvinner er fødemaskiner". Antakeligvis derfor hun har store pupper :]

 

Nei hun så ikke så værst ut hun der, selv om det var litt i meste laget etter min smak: Det blir så fort slapt i den størrelsesordenen.

7829423[/snapback]

 

Huff, dagbladet kommer med så elendige artikkler. Alt for missledende ... De har jo gjort dette så sjukt mange ganger...

Lenke til kommentar
Er ikke kvinner fødemaskiner da? På samme måte som menn er sædmaskiner?

7832636[/snapback]

 

Jo de er jo selvsagt det, men dagbladet framstilte saken som om han mente at kvinner bare er fødemaskiner. Leser man lengre ned i innlegget snakker han om menn og kvinner, samt at han ikke mener at kvinner bare er fødemaskiner. Han sa heller aldri "kvinner er fødemaskiner" slik som hun som skrev artikkelen hadde i overskrift.

Lenke til kommentar
Er ikke kvinner fødemaskiner da? På samme måte som menn er sædmaskiner?

7832636[/snapback]

Gleder meg til å se desperat-annonsene i se&hør-liknende blader fremover: "Breeding machine seeking sperm dispenser for an injection".

7832725[/snapback]

:!:

 

...men hvorfor engelsk? Har foresten aldri sett noen som skriver i annonser at de vil ha noen til å lage barn med.

Lenke til kommentar
...men hvorfor engelsk?

7832810[/snapback]

Fordi norsk høres teit ut i veldig mange situasjoner :(

 

 

Har foresten aldri sett noen som skriver i annonser at de vil ha noen til å lage barn med.

7832810[/snapback]

Nei, det var det jeg håpet kunne endre seg dersom det ble en mer utbredt holdning av kvinner er fødemaskiner.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Kanskje ikke verdens beste vinkel/stilling. Men dekker hvordan jeg mener en jente bør se ut.

7829334[/snapback]

 

Puppene var jo alt for store, men resten av kroppen så jo normal og fin ut. Men kan lett bli kvapsete vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...