Gå til innhold

Årets moderator/administrator 2006


Hvem mener du fortjener tittelen?  

263 stemmer

  1. 1. Hvem mener du fortjener tittelen?

    • Aalton
      3
    • Alastor
      3
    • B-real
      8
    • Darkness
      7
    • Dotten
      34
    • Enden
      2
    • Jarmo
      24
    • Nordoleum
      1
    • Orresnei
      6
    • Oysfaerg
      12
    • Psilocybe
      21
    • Rikky
      1
    • RobbieDeluxe
      6
    • Simen1
      47
    • SnowDOG_
      4
    • Tom Waits for Alice
      62
    • ttt
      7
    • Ueland
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så enkelt og velge en må jeg si.

Simen1 er vel den første jeg la merke til etter jeg begynte og bruke forumet aktivt, han har veldig høy kvalitet over inleggene sine og har lært meg veldig mye nytt opp igjennom tiden her (takk)

Skulle gått an og stemt på mer enn en :hmm: men jeg går for Simen her

Lykke til vidre. :)

Lenke til kommentar

Oh dette var vanskelig...

 

Det er mange dyktige her og enkelte har jeg hatt mye dialog med utenfor forumet også. Snowdog møter jeg på en rekke andre forum og.

Jeg visste ikke hvem jeg skulle stemme på så jeg fulgte hjertet:

 

Darkness: Du får min stemme for lang og tro posting på forumet. Du er den eneste jenta i denne gjengen som her er nominert og du fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Jeg benytter sjansen til å ønske deg godt nytt år og jeg håper 2007 gir deg masse gleder og at dine drømmer blir oppfylt! Takk for at du er til og lyser opp forumet .)

Lenke til kommentar
Oh dette var vanskelig...

 

Det er mange dyktige her og enkelte har jeg hatt mye dialog med utenfor forumet også. Snowdog møter jeg på en rekke andre forum og.

Jeg visste ikke hvem jeg skulle stemme på så jeg fulgte hjertet:

 

Darkness: Du får min stemme for lang og tro posting på forumet. Du er den eneste jenta i denne gjengen som her er nominert og du fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Jeg benytter sjansen til å ønske deg godt nytt år og jeg håper 2007 gir deg masse gleder og at dine drømmer blir oppfylt!  Takk for at du er til og lyser opp forumet .)

7619632[/snapback]

 

Jo, takk for din nesten enslige stemme. Jeg turde ikke stemme på meg selv :ph34r: , så jeg ender vel opp med to stemmer :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...