Gå til innhold

Årets moderator/administrator 2006


Hvem mener du fortjener tittelen?  

263 stemmer

  1. 1. Hvem mener du fortjener tittelen?

    • Aalton
      3
    • Alastor
      3
    • B-real
      8
    • Darkness
      7
    • Dotten
      34
    • Enden
      2
    • Jarmo
      24
    • Nordoleum
      1
    • Orresnei
      6
    • Oysfaerg
      12
    • Psilocybe
      21
    • Rikky
      1
    • RobbieDeluxe
      6
    • Simen1
      47
    • SnowDOG_
      4
    • Tom Waits for Alice
      62
    • ttt
      7
    • Ueland
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Såklart får hun den, fordi det og sove ute i garasjen i denne årstiden er i overkant strevsomt. :)

7627650[/snapback]

 

Gjelder å ta i bruk de midlene man har så man ikke havner nederst på lista :tease:

7627680[/snapback]

 

Hehe, har endret signaturen, hva synes du? :p

Lenke til kommentar

Dotten får min stemme denne gangen, dog TWFA var farlig nært. Dotten er en resurs som er bare starten på et artig karrière her på forumet. Vi trenger slike folk, du er virkelig en trivelig fyr og jeg er glad for at det er slike personer som deg som kan komme på idèer så jeg kan være så lat som jeg orker her på forumet ;)

 

Dog, jeg tror han har drevet litt valgkamp her også på forhånd han ønsket å komme med disse nominasjons-trådene :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Min stemme gikk til TWFA, en moderator som tilsynelatende setter fritid og familie til side for å temme en gjeng ungdommer.

7635283[/snapback]

 

Familien til TWFA er forhåpentligvis selvhjulpne tatt alderen og skjegget til modden i betraktning. Det tilfaller mye mere kudos til unge supermenn som gjør det samme... Er vel ikke så vanskelig å modde forumet så lenge poden holder på og lære seg og drikke vin...mye verre er det og overvinne små snørrpølser som henger i supermannkappa og drar ned hastigheten...?

Lenke til kommentar

Oi, har fått litt flere stemmer nå jo. Jeg må få takke alle som har stemt på meg. Det er hyggelig at dere sitter pris på meg. TIl dere som ikke liker meg får jeg bare opplyse at dere ikke blir kvitt meg så lett. ;) Hvis noen har lyst til å gi meg tilbakemeldinger på modereringen min, og hva jeg kan forbedre er det bare å sende meg en PM. Jeg er ikke perfekt og kan alltids gjør denne "jobben" bedre.

Lenke til kommentar
Oi, har fått litt flere stemmer nå jo. Jeg må få takke alle som har stemt på meg. Det er hyggelig at dere sitter pris på meg. TIl dere som ikke liker meg får jeg bare opplyse at dere ikke blir kvitt meg så lett. ;) Hvis noen har lyst til å gi meg tilbakemeldinger på modereringen min, og hva jeg kan forbedre er det bare å sende meg en PM. Jeg er ikke perfekt og kan alltids gjør denne "jobben" bedre.

7640899[/snapback]

 

Ey! Slutt med denne valgkampanjen din! :p Jeg må ha flere stemmer enn deg!! :mad:

Lenke til kommentar

Du har flere stemmer enn meg. Så ingenting å bli bekymret over. Du får dog kun stemmer fordi du er jente. : P. Neida, du er flink. Jeg hadde egentlig håpet på flere stemmer etter tro tjeneste i spill-delen av forumet og etterhvert også Off-Topic. Men man kan ikke få alt man ønsker seg her i verden. Bare det at jeg ble nominert er igrunnen nok for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...