Gå til innhold

Årets moderator/administrator 2006


Hvem mener du fortjener tittelen?  

263 stemmer

  1. 1. Hvem mener du fortjener tittelen?

    • Aalton
      3
    • Alastor
      3
    • B-real
      8
    • Darkness
      7
    • Dotten
      34
    • Enden
      2
    • Jarmo
      24
    • Nordoleum
      1
    • Orresnei
      6
    • Oysfaerg
      12
    • Psilocybe
      21
    • Rikky
      1
    • RobbieDeluxe
      6
    • Simen1
      47
    • SnowDOG_
      4
    • Tom Waits for Alice
      62
    • ttt
      7
    • Ueland
      15


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å plukke ut en fra dette teamet her blir temmelig håpløst. Det er veldig forskjellige typer moderatorer som utfyllet hverandre veldig godt. Enkelte er mer engasjerte enn andre, noe som fort kan bunne i naturlige grunner. Noen er veldig ferske og således vanskelig å danne et bilde av hvordan de er som mods, får nesten se ila året. Noen legger ned en enorm innstats, her må blant anne Jarmo nevnes som har utført et sykelig antall modereringer. Hans innsats er enorm og ikke alltid lett å se for de som ikke har tilgang til statistikken. Selv om han først ble mod på forsommeren så er han allerede en av de som har moderert mest sett de siste årene under ett. Simen1 og TWFA er de kunnskapsrike karene, Alastor, enden m.fl er de unge ernergiske.

 

Veldig spent på de nye modsene som er kommet til siste ukene/månedene.

 

Er selv bare glad jeg har fått anledning til å bli del av teamet. Veldig takknemlig for rosen som er kommet, den gir motivasjon til å fortsette videre i kampen mot forumtroll og stråmenn :) Det fins alltid mye rom for forbedring så rosen kan brukes til å holde fokus på hva som fungerer, risen tas mot med takk for å forbedre det som ikke fungerer.

 

Alle bidrar og alle gjør sitt for forumet. Også de som ikke er nevnt her. Så må man ikke glemme alle de "anonyme moderatorene" som hjelper til med å rapportere og komme med konstruktive tilbakemeldinger for hvordan forumet kan bli enda bedre. Forhåpentligvis bidrar vi positivt til forumet og ikke bare skaper irritasjon når vi må frem med sensurkniven i ny og ne.

 

Får bare håpe brukere fortsetter å hjelpe til, det er en uvurderlig hjelp. Noe man ønsker å si til moderatorene ellers, så er det bare til å skrive et innlegg. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min stemme gikk til Dotten, som tidvis er en uunnværlig ressurs for forumet. Kunne jo ikke stemme på meg selv, ingen som fant det for godt å nominere meg :whistle:

 

Neida, Dotten hadde nok fått stemmen uansett. k9z

Lenke til kommentar
Min stemme gikk til Dotten, som tidvis er en uunnværlig ressurs for forumet. Kunne jo ikke stemme på meg selv, ingen som fant det for godt å nominere meg :whistle:

 

Neida, Dotten hadde nok fått stemmen uansett. k9z

7674275[/snapback]

 

Øyh wh1te, les retningslinjene vedr. SMS-språk!! ;)

 

*Stem på meg og dere vil få 100 jomfruer i himmelen!*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...