Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Etterspørselen kan da ikke være så stor... Den synker i hvert fall, når folk ikke gidder å vente lengre, og mister fullstendig lysten på en Wii. Det har du bevis på i denne tråden til og med.

EDIT: Leifs

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar

Jeg ringte Expert Bonus på Lade i Trondheim her forrige fredag. Snakka litt med ei hyggelig dame om wii-fenomenet, og at det var håpløst å ha den på lager. Fikk ho til å sjekke lagerstatus på samtlige butikker i Norge (det er en del). Var kun TO butikker som hadde inne, Bergen med 3 stk, og Kristiansund med 10 stk. Heiv meg på telefonen til Krsitiansund, og snakka med en hyggelig kar. Jeg fikk overtalt han til å sende meg en i postoppkrav, og i forrigårs kom jammen hentelappen i postkassa ;D

Fikk den for 2500,- !

 

Fornøyd :)

Lenke til kommentar
Etterspørselen kan da ikke være så stor...

Det er den.

 

Den synker i hvert fall, når folk ikke gidder å vente lengre, og mister fullstendig lysten på en Wii. Det har du bevis på i denne tråden til og med.

Noen sytepaver i en forumtråd er ikke noe bevis. Den enorme etterspørselen og vanskene med å få tak i er derimot et bedre bevis.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var på Spaceworld Bryn idag, de hadde lagt ut et par esker Wii. Jeg spurte ikke om de hadde konsollen inne, men muligens de har det, siden eskene ligger ute ved på spill hyllene.

 

Av ren nysgjerrighet, hvor vanskelig er det å få tak i Wii pr idag?

Endret av dracula
Lenke til kommentar
Jeg ringte Expert Bonus på Lade i Trondheim her forrige fredag. Snakka litt med ei hyggelig dame om wii-fenomenet, og at det var håpløst å ha den på lager. Fikk ho til å sjekke lagerstatus på samtlige butikker i Norge (det er en del). Var kun TO butikker som hadde inne, Bergen med 3 stk, og Kristiansund med 10 stk. Heiv meg på telefonen til Krsitiansund, og snakka med en hyggelig kar. Jeg fikk overtalt han til å sende meg en i postoppkrav, og i forrigårs kom jammen hentelappen i postkassa ;D

Fikk den for 2500,- !

 

Fornøyd :)

8274034[/snapback]

 

Var innom Expert i Ørsta i dag og der hadde de et fjell med sikkert over 20 Wii maskiner?? En som jobbet der sa de fikk inn nesten 40 maskiner for 2 uker siden, og det gikk 1-2 maskiner hver dag.....

Lenke til kommentar

Lade har ikke tilgang til lagerbeholdning i alle butikkene, kun egeneide og muligens noen deleide og det er snakk om under halvparter av butikkene i landet hvis jeg ikke husker feil. ;)

 

Wii hadde vi på lager en stund uten at noen spurte etter det, men nå er det plutselig helt tomt igjen. Tror vi hadde de stående nesten en uke før noen kom innom og kjøpte en Wii.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Har vert innom regelmessig på expert og el-kjøp på voss regelmessig, men har bare sett ein einaste wii i hyllene siden romjulen...

Såg ein på ein brio sjappe, men den ble borte i løpet av dagen for den var der ikkje neste dag.

Er ikkje så supervanskelig å få tak i ein wii, det er bare å passe på å komme på venteliste eit sted der det ikkje er alt for mykje pågang...

Lenke til kommentar
Lade har ikke tilgang til lagerbeholdning i alle butikkene, kun egeneide og muligens noen deleide og det er snakk om under halvparter av butikkene i landet hvis jeg ikke husker feil. ;)

 

Wii hadde vi på lager en stund uten at noen spurte etter det, men nå er det plutselig helt tomt igjen. Tror vi hadde de stående nesten en uke før noen kom innom og kjøpte en Wii.

8378755[/snapback]

 

Okei. Men de sjekka hvertfall Experter både i Bergen og Krsund da ;) Og jeg er nå en lykkelig wiieier på postordre ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...