Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713
Da er min classic kontroller på tur fra http://play.com, noe som tyder på at de har den inne igjen. Bare et lite tips. Betaler 23,45 euro for den. Med en kurs på 8,04 hos toll.no, skulle den komme under 200 grensa med grei margin. :)

 

Ørjan...

8051501[/snapback]

 

Trodde ikke Play sendte slikt utenlands?

Jeg får ihvertfall meldingen:

 

post-96505-1172744656_thumb.jpg

Denne koster forøvrig £14.99 - men det går vel opp i opp.

Lenke til kommentar

Da er jeg endelig en stolt eier av Nintendo Wii :fun:

 

Råkjørte ut til Elkjøp Forus en halvtime etter åpningstid og sikret meg ett av 12 eksemplar, rett fra lageret. De hadde altså ikke tatt dem ut i butikken enda, så kan være at det fremdeles er maskiner igjen!

Direktenr er: 51578855, nytter ikke ringe Elkjøp kundeservice...

 

Fikk også med meg ekstra sett håndkontrollere, classic kontroll og Rayman til en samlet pris på nøyaktige 4000 blanke norske coronas :thumbup:

 

Nå får jeg koble herligheten opp og bli sjarmert i senk.

Lenke til kommentar
Hvor mye butikken tjener avhenger jo litt av hva nintendo/bergsala tar for den, om den er billig å produsere så betyr nå ikke det nødvendigvis at butikkene får grov forteneste på den.

8051112[/snapback]

Bergsala har satt en veilpris som overhodet ikke gir grov fortjeneste, så enkelt er det..hva gjør man ikke for å få konsollen sin til å virke billig i konkurranse med andre :).

 

Uansett, det er fremdeles Wii på lager på Storo der jeg jobber. Har faktisk ikke vært all verden med etterspørsel - så sjansen er nok god for å finne en Wii på elkjøp nå for tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

jo men da er det vel andre steder som er første pri, det er jo ikke en bombe.

de jobber sikkert så fort de kan, men det blir utsolgt med engang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...