Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

@TheValue:

Pris? For the love of God fortell meg at prisen ikke har oversteget 2500kr!

8171835[/snapback]

 

Beklager men spurte ikke om det. så bare at det hadde kommet et lass med Wiier bak disken. Jeg var der og spurte om SSX, men de hadde ikke det, men de hadde fått masse anna fra Nintendo i går!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minimum 20 stk Wii i hyllene bak disken på ny åpnede Platekompaniet i Torvbyen Kjøpesenter i Fredrikstad. Butikken åpnet idag. Var der for 1 time siden. De hadde også en god del spill inne samt Zelda til 299 eller 399 husker ikke helt. De har også alt av tilleggsutstyr. Fra komponent kabler til kontrollere.

 

Fikk også plukka opp New SMB til 299,-

 

Løp og kjøp.

Lenke til kommentar

Er ikke lanseringsprisen her i Norge 5995,- da? Vanlig pris de fleste steder for Wii er 2595,- om man ser på nettet, så 205 kroner mer er ikke allverdens. Men selv venter jeg til den dumper ned i under 2000,-

 

Lysta forsvant litt etter all denne ventingen, ble ikke akkurat muligheter til det impulskjøpet jeg hadde regna med.

Lenke til kommentar

Motoko: Ja, for vi alle tenker jo som deg og kjøper konsoll basert på maskinvare og specs.

 

Jeg kjøpte 360 for Halo, dead rising og diverse superspill som geow osv.

Jeg kjøpte Wii for superspill som Zelda, Mario osv.

Jeg kommer til å kjøpe PS3(når prisen har droppet) for MGS, Ratchet n clank, GT osv.

 

Selv om det var en personlig mening, henger den ikke på greip :p

Lenke til kommentar

[Edit: Oh shit. Så ikke selv at det var konsollkrig jeg brygget med, så posten din først nå Bear^. Men det var da så jævla mye jeg skrev... Om det er ønskelig så kan jeg fjerne det.]

 

Hvordan huleste har du fått dét inntrykket meg? Skjønner ikke helt hva du pin-pointer til heller. Usaklig?

 

Jeg mener at alle (som gidder) burde vente til man får Wii til en rimelig pris (2000kr), så kan en bruke det en sparer til spill og lignende, eller hva faen en bruker penger på. Releaseprisen var på 2000 kr, det er mengden penger jeg vil bruke på en Wii - kke fordi maskinvaren skulle være smålig, men fordi noe annet ville være urimeig.

360 sin releasepris var på 2900kr. I februar 2006 betalte jeg 2900kr for den (litt over 2 måneder siden release). Hvorfor skal jeg ikke kunne forlange den samme prislappen på en Wii som slik den var ved release når jeg fikk 360 (som er en ellers dyrere konsoll (= letter å dra opp i pris)) til nettopp den prisen? UTEN å bli å bli antydd å være en slags specs/teknofreak.

 

Du aner heller ikke hvor opprømt jeg var når jeg hørte om prisen til PS3 og all den tullballen som var inni, for de som ville ha PS3 for spillenes skyld, sine vegne.

 

Og kom nå faen ikke her å si at jeg overdriver.

(Greit, det gikk kanskje litt mer innpå meg enn det burde, eller som i det hele tatt var meningen. Men du skjønner poenget mitt, og ikke minst mine meninger. Du trenger ikke å svare.)

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Hvis prisen på 360 var 2900 ved lansering så ble den dyrere senere også, du snakker antageligvis om core. Premium kosta ca 4000 mener jeg å huske. Og.. ro deg ned.

8179290[/snapback]

Ingen vanlige kjeder har solgt xbox360 til 4000,- - ingen av de som vanligvis er billige iallefall.

 

Og DER setter vi strek for prisdiskusjon i denne tråden. Veiledende pris på nintendo wii er 2595,- - AND THATS THAT. Videre diskusjon vil bli slettet.

Lenke til kommentar
Hvis prisen på 360 var 2900 ved lansering så ble den dyrere senere også, du snakker antageligvis om core. Premium kosta ca 4000 mener jeg å huske. Og.. ro deg ned.

8179290[/snapback]

 

Core kostet 1990 or Premium 2890. Premium har aldri kostet mer enn 3500, utenom kanskje Spaceworld eller andre rådyre butikker.

Lenke til kommentar

Finnes det Wii´er i Trondheim for tida? Var innom Expert i fjordgata idag, de solgte den siste de hadde for et par dager siden :O Så det vil jo si at det faktisk finnes noen ute for tida, trodde det var helt tørke jeg. Selgern sa også at det var helt "random" når det kom, det kom en palle nå og da liksom. Vet noen om noen steder i Trondheim og omegn som har den inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...