Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Playcom, Galleriet i Bergen, har en stor lapp som annonserer att dem har fått inn Wii, nå gadd jeg riktig nok ikke å undersøke hvor mange de hadde fått inn. Dette var rundt tre-tiden i dag.

De hadde og et skap med massevis av Wii-play, til 599,-

Løp og kjøp, la heller ikke merke til hva de tar for konsollen.

Lenke til kommentar
Nå har Wii kommet inn i butikken der jeg jobber også... vi fikk 6 stk. her om dagen, men ingen etterspørsel for øyeblikket faktisk.

8162726[/snapback]

 

Folk er vel lei av å drive å lete.

 

Ørjan...

8163537[/snapback]

 

Jeg begynner å bli temmelig lei i alle fall. Jeg som trodde jeg skulle få tak i en wii til min bursdag :ermm:

Lenke til kommentar
Nå har Wii kommet inn i butikken der jeg jobber også... vi fikk 6 stk. her om dagen, men ingen etterspørsel for øyeblikket faktisk.

8162726[/snapback]

 

Og hva heter butikken du jobber på? :ohmy:

8163341[/snapback]

Tønsberg (ikke Elkjøp :p) jobber jeg... fler og fler butikker får inn Wii i disse dager så nå burde det ikke være så vanskelig å skaffe seg en konsoll.

Endret av datating
Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan det står til med Elkjøp Åsane?

8164476[/snapback]

 

De fikk inn 20 dagen før jeg fikk min (som var en gang i forrige uke). De hadde fire igjen da jeg kjøpte min. :p De tar inn nå og da, men det forsvinner fort ut igjen.

 

Ellers, du vil bli overrasket over hvor riktig lagerstatus-sjekken på elkjop.no er. Jeg så de hadde inne der, og kastet meg på bussen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Noen som vet noe om Elkjøp i Vinterbro, eventuelt EB Games i Ski og Spaceworld i Ski eller Vinterbro?

8167232[/snapback]

 

Hvorfor ikke ringe disse butikkene i stedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...