Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EDIT: Ops, var ikke helt sikkert i mårra allikevel - men kommer det ikke i mårra i Oslo, så er det begynnelsen av neste uke (senest onsdag) der og.

 

Da kan jeg melde med glede at Elkjøpene i osloområdet meget sannsynlig får Wii imorgen den dag :).

 

Og resten av Norge enten i morgen, eller i starten av neste uke.

 

Kommer ikke et fantastisk antall, men det kommer iallefall litt varer.

 

Ps3 kommer også inn, om folk er interessert i den.

Lenke til kommentar
jøss...fortsatt manko på wii?

8448102[/snapback]

 

Det visst det selv om jeg og du har fått en - og jeg ser ingen grunn til at du skal gni det inn for andre med en dråpe sitron.

 

Tips til andre: Bare fortsette å spørre butikker rundt om kring. Jeg var kanskje litt "dum" og kjøpte wii for 2800, men for å være helt ærlig så synes jeg at det var verdt det.

Lenke til kommentar
Ja, Wii er på lager på Elkjøp her nå for første gang på lange tider.

8462715[/snapback]

 

Elkjøp på Skøyen (OSLO) har den på lager. Var kanskje 10 stk igjen igår rundt kl 17. I alle fall på utstilling. Vet ikke om de hadde mer på bakrommet... Skal man få tak i en av disse fra Skøyen så må man nok dra i dag.

 

I følge nettsidene til Elkjøp så hadde både Skøyen og Storo disse på lager i går kl 19:45. Så spørs det hvor lenge det holder før det blir tomt igjen.

Endret av johanch
Lenke til kommentar
Masse Wii @ Elkjøp Hamar. Har veldig lyst til å kjøpe, men lommeboka sier nei.

8473244[/snapback]

Hva var prisen?

 

Og det er jo forståelig at ikke de Wiiene som blir lagt ut for salg nå ikke blir revet ut av hyllene. Folk har jo gått i månedsvis og ventet på konsollene, og så plutselig dukker de opp i butikkene? Ikke gidder jeg å la butikken utnytte meg og betale 3000,- for den, når folk kjøpte den for 2000,- ved lansering (lokketilbud osv, jada), men 2500,- burde være normalpris. Etter så lang venting gidder jeg ikke betale 3000,- for Wiien.

Lenke til kommentar

Enig. Har man ventet så lenge, kan man vente litt til på at prisen blir fornuftig. Saken hadde kanskje stilt seg litt annerledes med Metroid og Mario (Galaxy eller Paper Mario) på markedet. Zelda er en god opplevelse som ikke kommer til å bli dårligere bare fordi man venter med å spille det til høsten.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for at jeg tilfeldigvis fikk tak i en da jeg var på helgetur i Oslo rett etter nyttår, hadde nok ikke jeg heller kommet til å kjøpe en nå. Tror nok at mange som ikke har fått tak i en ennå tenker det samme.

 

Merkelig at det har tatt så lang tid å få konsoller til Norge. Tydelig av Norge er langt nede på prioriteringslisten.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...