Gå til innhold

Neste levering av Nintendo Wii (Elkjøp)?


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

elkjøp giganten ved posten på forus i stavanger hadde fått in 10 på fredag , når jeg var og kjøpte en på lørdagen var det enda 4 igjenn , så det kan være at det enda er noen der ..

 

jeg har en kompis som jobber på lefdal og han sier at de ikke har hatt inne Wii på flere måneder , og han jeg kjenner på elkjøp ble utrolig overasket når en kom i kassa og skulle betale en Wii , for det var første ganged di hadde inne på 2-3 måneder vist , heldig vis husket han og ringe og tips meg så jeg kunne kaste meg i bilen og bryte fysiske lover for og komme meg ut kjapt nokk for og kjøpe en .

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke sett en Wii her i Svolvær siden lanseringen. om det er butikkene som er treg som faderullandei å få inn konsoller eller om det er etterspørselen skal være usagt. Men en pisspottby med 5k mennesker skulle vel ikke klare å koke sammen så stor etterspørsel på Wii at de ikke klarer å levere i løpet av 6 månder :p

Lenke til kommentar

Hepp Hepp,

 

Jeg var en tur innom Lefdal på Alnabru i Oslo idag for å kjøpte "God of War 2", de har store skilt ved inngangsdøren som sier "Vi har Wii på lager".

Da jeg fikk Wii ved launch, spurte jeg ikke om priser og antall tilgjengelig - men det er vel bare å ta seg en tur eller ringe for de som fortsatt er på utkikk etter en Wii.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kanskje det løsner nå? Fra Komplett.no :

 

Oppdatert leveringsstatus.

 

Da ser det ut til at det endelig er lys i tunnelen når det gjelder Nintendo Wii her i Norge.

Vi får inn en del Nintendo Wii i Mai som går til de som nå ligger først på listen og har ventet lenge.

Vi har fått litt Wii hver 14 dag de siste mnd, men det har vært så lite av gangen at det ikke har hjulpet for så mange.

 

Men andre uken i Juni ser det ut til at vi skal få en stor leveranse som dekker alle som står i kø og venter samt litt ekstra for salg også.

Så alle som har ordre inne hos oss skal ha fått nye mailer med bekreftet leveranse i enten Mai eller Juni (kan bli noen som får litt før også)

Og tilhører du den med Juni så er denne bekreftet av Nintendo også!

 

Så da blir det endelig Nintendo Wii til alle!

Lenke til kommentar
Absoluttspill har wiier inne nå!

8687502[/snapback]

Du er treig, det har allerede blitt startet en egen tråd om det. :tease:

8687785[/snapback]

 

Ikke treig, visste om den, men det er ikke alle som er klar over det, og det kan være at folk på denne tråden ikke nødvendigvis sjekker alle andre trader. F.eks om de bare sjekker "mine innlegg" ser de ikke den nye tråden.

 

Ellers så vil jeg si at kommentaren din var usakelig og unødvendig, da du tydeligvis er ute etter å "erte" på deg noen. :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...