Gå til innhold

Fikk du tak i en Wii?


LucarioX

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det er Activision som eier lisensen for å lage James Bond-spill nå. Så må vel ende opp med at Activision, Rare/Microsoft og MGM kommer til en avtale med Nintendo om å gi det ut på VC... Kan ikke akkurat tenke meg at det er noen enkle forhandlinger :p

7465932[/snapback]

 

Jeg vil tro at det gjelder spill som lages nå, og ikke har blitt gitt ut før. I og med at Rare laget spillet burde de sitte med de rettigheter som gjelder for det. Vil jeg tro da...

Lenke til kommentar
Må man forresten ha trådløst nettverk for å koble opp denne rakkeren til nettet?

7466838[/snapback]

Ja, men du kan kjøpe en dings til å sette i en USB port på PC'en din, som lager trådløst nettverk for Wii. Mener også å ha sett en ekstern ethernettport du kan koble til USB-portene bakpå Wii.

Lenke til kommentar
Hvordan kobler man wiien til internett? ser ingen steder hvor internett kabeln skal inn

7468793[/snapback]

 

Man er nødt til å ha trådløst nettverk i huset, eller man kan kjøpe ein USB-dongle som muligjør kabling av nettverk. Man kan også kjøpe ein dongle som man kobler i PC`en sin som fører signalet herifra trådløst til Wii :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...