Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag skaffer man ned alle sangene fra Eurovision 2007, Eurovision 2006 og Eurovision "kvalikk" i Latvia 2003-2006.

Hva har du tatt deg til i det siste? Long time no see?

redigert: @FtZ-

8585287[/snapback]

nei eg er nå her for det meste , bare ikke så mye i ot-baren av en eller annen grunn , ellers så er det jo MASSE jobbing , så det blir ikke så mye sene netter lenger som før , og dermed lite so på meg :/

savner gode gamle dager med med lange netter i so .

Skrevet
Tom Mcrae gjør meg midlertidig lykkelig elns.

8585267[/snapback]

Har en tendens til å bli melanskolsk når jeg stter han på jeg da

8585280[/snapback]

Hm. Joda. Men akkurat nå for tia fyller han bare magan min med en ytterst god følelse.

Skrevet
Hm. Joda. Men akkurat nå for tia fyller han bare magan min med en ytterst god følelse.

8585353[/snapback]

Jeg sa ikke det var negativt hehe

Skrevet
Jaja, Norge gikk ikke videre. Ikke noe stort sjokk....

8585372[/snapback]

nei , egentlig ikke , og sikkert like bra , jeg tror ikke jeg har hørt sangen , men med tanke på Norges standard der så er neppe noe bra

Skrevet
Jaja, Norge gikk ikke videre. Ikke noe stort sjokk....

8585372[/snapback]

Hadde norge valgt noen bedre til representere oss så hadde det kanskje blitt anderledes

Skrevet
Hadde norge valgt noen bedre til representere oss så hadde det kanskje blitt anderledes

8585386[/snapback]

Jepp. Sangen var jo bare latterlig.

Skrevet

dere er daffe ... inthegodolddats postet vi jo sidede vis i minuttet :p

bah kjeder meg litt , tror det er tid for lallesove ....

og kanskje en wank siden dama er vekke i dag :ermm:

Skrevet
Faen, jeg har EKSAMEN i morgen.  :cry:  Dette har jeg jo visst lenge, men hvorfor har jeg ikke LEST?

8585430[/snapback]

nei si det , kan det være noe med at du sitter her .. og så har man jo andre "viktige" ting og gjøre , som og innta uante mengder med øl , og sjekke damer .. og og ja de er så mye man bare må gjøre før man setter seg ned og leser til en examen ,... :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...