Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig... Det er ikke det samme her uten deg vet du

8510978[/snapback]

Satt på under banekjøring å våler igår. Det var morro. :) Går alt etter planen blir jeg kjørende til neste år.

 

Glemte å si til deg. Så på bil på søndag. Skal hente den neste helg. :) 323 GTXR. Veit ikke om jeg tørr å kjøre den hjem, sider jeg girer som en villmann. Får kjøre evo i stedet og få noen andre til å ta den.

 

Nei.

Moaahahaha.

8510982[/snapback]

Kjenner ikke deg. Hvem er du?

Lenke til kommentar
Satt på under banekjøring å våler igår. Det var morro. :) Går alt etter planen blir jeg kjørende til neste år.

 

Glemte å si til deg. Så på bil på søndag. Skal hente den neste helg. :) 323 GTXR. Veit ikke om jeg tørr å kjøre den hjem, sider jeg girer som en villmann. Får kjøre evo i stedet og få noen andre til å ta den.

8511030[/snapback]

Nice da... hvor mye må du ut med for den?

Lenke til kommentar
Nice da... hvor mye må du ut med for den?

8511052[/snapback]

kosta 70, pruta til 55k. En del rust, men mye mindre enn det forrige jeg så på, og skal hellakkere bilen uansett. Det eneste som er kjipt er at Mazda ikke klarer å lage girkasser. Sånn går det når man plutselig får for seg at rallybil, det er sikkert lett å lage :roll: Er er forsterket 626-girkasse oppi originalt som vi må investere 10k i for at den ikke skal ryke. Men det viste jeg fra før av, var jeg ikke villig til å bruke det bare for at bilen skal kunne gå bortover, hadde jeg valgt noen annet enn 323. Bilen er en 323 GTX som er oppgradert og er nesten en GTR. Derfor heter den GTXR.

 

 

hc: j, 20, Tønsberg

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Mushi: Bilde? Og jo, har du/dere søkt som crew på EXP (eller hva f. hwlan07 skal hete)?

8511114[/snapback]

Bilde i RPP. Jeg har søkt ja. HWX heter forkortelsen.

 

L4r5: Skal komme opp og hente deg så fort jeg har fått forsterka girkassa, bytta råder og stempler, og fikse alt annet jeg oppdager er galt på veien. Tar så lang tid det tar og fixe penger.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Bilde i RPP. Jeg har søkt ja. HWX heter forkortelsen.

8511136[/snapback]

Tenkte mer på bilde av bilen, jeg. Vet forsåvidt hvordan du ser ut :p

 

Hmm, må få ut fingeren og søke, jeg óg. Regner med det ble sec på deg og Pekki?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...