Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

No :hm:

 

Seriøst, jeg pleier å legge meg når jeg har gått av meg rusen. Men i går greide jeg det ikke, jeg greide ikke gå engang.. Kjenner det i dag.

 

Noen må lære meg å drikke med stil.

8510054[/snapback]

huff og huff, slike dager er ekle :p

Min var ikke så ille, men ille nok var det at jeg sov i en knøttliten opel vectra sammen med 3 andre :wee:

 

Jeg skulle gjerne prøvd å lære deg å drikke med stil, men jeg tror jeg hadde feilet

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Goood morgen SO.

 

Velkommen til en ny dag med mrbjoern her i studio. Om ikke lenge blir det frokost special! Vi skal ta en nermere titt på brødskiver og pålegg til frokosten i dag- Senere på dagen skal vi spørre forumbrukerene hva de skal bruke dagen til.

 

Men aller først hører vi på Jim Stârks "Morning Song" :)

 

Radio SO - Radiokanalen for den avhengige forumbruker ^_^

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Noen må lære meg å drikke med stil.

8510054[/snapback]

Du er herved invitert på cognaq og kaffe til meg.

8510140[/snapback]

 

Åherregud. Minner meg om hva jeg fylte på lommelerken. "Raynor", skikkelig, dårlig Cognaq. Smakte som hjemmebrent =/

Lenke til kommentar

Og velkommen tilbake til Radio SO, det er fremdeles mrbjoern som er i studio. ^_^

 

Frokost Sendingen var ikke mye å skryte av, men det vil bli noen intervjuer med forumbrukere utover dagen :)

 

Og nå er det på tide med noen timers sending av forumbrukernes musikkønsker :)

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Og velkommen tilbake til Radio SO, det er fremdeles mrbjoern som er i studio. ^_^

 

Frokost Sendingen var ikke mye å skryte av, men det vil bli noen intervjuer med forumbrukere utover dagen :)

 

Og nå er det på tide med noen timers sending av forumbrukernes musikkønsker :)

Er du ok?

Lenke til kommentar
Og velkommen tilbake til Radio SO, det er fremdeles mrbjoern som er i studio. ^_^

 

Frokost Sendingen var ikke mye å skryte av, men det vil bli noen intervjuer med forumbrukere utover dagen :)

 

Og nå er det på tide med noen timers sending av forumbrukernes musikkønsker :)

Er du ok?

8510432[/snapback]

 

Hush! You don't ask the 'special', people, if they are special.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...