Gå til innhold

I-mate SPL, bra eller dårlig? ^^,


L4ss3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjente ikke særlig til denne mobilen fra før av (har kun erfaring med I-mate da de brukte modeller fra HTC), men etter å ha lest en brukertest av den hos Modaco.com så må jeg si den virker som et greit kjøp til like under 3000 kr. I forhold til min QTek 8310 (som jeg bruker svært sjelden etter jeg fikk SE K800i) så er det ikke mye nytt annet enn et mye slankere og (subjektivt) sett penere design.

 

Det eneste som ville stoppet meg fra å kjøpe den skulle jeg trengt en ny mobil basert på Windows Mobile er at den kun har vanlig GPRS, ikke en gang EDGE.

Lenke til kommentar
Ser at Multicom har den, de har i så fall sideimportert den. Dvs at den ikke er tatt inn gjennom de vanlige importørene. Det fører til trøbbel med service osv, men det er Multicom sitt problem - ikke ditt.

 

-snubbel

7325635[/snapback]

 

Okey, så lenge det ikke er mitt problem så ^^,

Lenke til kommentar

Den ble sendt igår fra Kristiansand, er i Oslo nå (eller var kl 0900 ^^,) må si den tok seg en liten omvei når den skal til Tønsberg ^^, men jaja..

 

Men det jeg egentlig lurte på var om hvis jeg har bluetooth på pcen, så kobler jeg meg til den med mobilen, kan jeg gå på internett da?

Hvis dere skjønner =P Siden den ikke har wlan..

Lenke til kommentar
Tenker du på å surfe på wap- og nettsider på telefonen mens den er koblet til pc? Det tror jeg går fint så lenge du kjører Activesync på pc'en. Det gikk i hvertfall med min qtek 8300.

7342938[/snapback]

 

Ja, og å være på msn..

 

Tror jeg leste noe om det et sted, 2 sek så skal jeg se om jeg finner det igjen..

Men hva vil det si å kjøre activesync på pcen? Er ikke så god i dette =P

 

Edit:

 

Står noe her, http://bilder.hardware.no/187/187937/i_187937.pdf (PDF fil)

 

"Internet sharing, wireless modem functionality over USB or Bluetooth"

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar
Tenker du på å surfe på wap- og nettsider på telefonen mens den er koblet til pc? Det tror jeg går fint så lenge du kjører Activesync på pc'en. Det gikk i hvertfall med min qtek 8300.

7342938[/snapback]

 

NEI =P Nå leste jeg det ordentlig =P

 

Mente egentlig at den er på interentt gjennom pcen, sånn at jeg ikke bruker wap.

Lenke til kommentar
Tenker du på å surfe på wap- og nettsider på telefonen mens den er koblet til pc? Det tror jeg går fint så lenge du kjører Activesync på pc'en. Det gikk i hvertfall med min qtek 8300.

7342938[/snapback]

 

NEI =P Nå leste jeg det ordentlig =P

 

Mente egentlig at den er på interentt gjennom pcen, sånn at jeg ikke bruker wap.

7343348[/snapback]

 

Ja det var det jeg mente også :) På min kunne du altså surfe på nettet kostnadsfritt på telefonen når den var kobla til pc'en (så lenge pc'en var online sef).

Activesync er et program som skal installeres på pc'en. Det følger med når du får telefonen. Det skal bare ligge og kjøre i bakgrunnen, og er veldig greit å bruke.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Har fått den nå =P Fin liten sak det her ^^,

 

Men har litt problemer med ActiveSync.

 

Har installert programmet, så kobler jeg telefonen til pcen via kabelen som følger med.

 

Så kommer denne meldingen opp, men den blir der i evigheter, skjer ikke noe mer. Hva er feil? Må jeg stille på noe på telefonen? Står lite i brosjyra som følger med..

 

settingsuz1.jpg

Endret av L4ss3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...