Gå til innhold

Musikk: SkyMarshall Arts - Feite Kåre


Anbefalte innlegg

Jau, tenkte jeg skulle legge ut den her for moro skyld. Er ikke bare trance som blir laget av meg da, så må jo se hva responsen på dette her får her. I tillegg til dunk-dunk musikk så lager jeg gjerne norsk vokalt kødd som er moro på fest og kan involvere kompiser.

 

Orginalen er da selvfølgelig av Fool's Garden, og sangen heter Lemon Tree. Jeg lagde hele greia fra bunn på min egen måte, ved hjelp Kompakt VST'n til NI, Battery 2 og Cubase SX3 som sequencer. Jeg har da skrivi den voksne teksten, og synger vokalene. To kompiser er også med som backing og diverse effekter. Bare rør, og moro er det.

 

Så her har dere sangen om Feite Kåre!

(ja den er forstyggelig barnslig ... å det er poenget ... hehe)

 

Download "Feite Kåre" Her!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Nok en solid og dyktig musikkproduksjon av deg, SkyMarshall. Teksten til låta er artig og lydeffektene funker greit.

 

Koringa i refrenget er godt lagd.

 

Valg av instrumenter og deres forhold til hverandre er bra valgt, selv om det hele kan føles litt tannløst og flatt i det hele. Men men, en "uskyldig" sang som dette passer vel best inn i en sånn kontekst.

 

02:12 dukker det opp noe polka-aktige greier. Syns det var ganske oppfinnsomt, egentlig. Mao det passa fint.

 

Veit ikke helt hva mer jeg kan si. Kanskje du kan prøve å lage noe skikkelig, skikkelig seriøst neste gang, bare for å la oss høre hva du faktisk er i stand til å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...