Gå til innhold

Burning Crusade; Spørsmål og svar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Hvordan vil vil kvaliteten på loot skalere med valgt vanskelighetsgrad på instancer? (du kan velge vanskelighetsgrad på hver enkelt isntance som jeg har skjønt)

 

2. Vil hver enkelt klasse på mere "klasse-spesifike" roller i raid? Slik at man må bruke sine spesielle klasse-abilities for å klarere instancer

Lenke til kommentar
Nei, Blood Elves og Dreneai kommer til å bli unsynlige!  :!:

7226779[/snapback]

 

Er det en spøk eller snakker du sant?

7227231[/snapback]

 

Det er selvsagt en spøk. :)

 

De som ikke kjøper BC må belage seg på å se andre spille Belf/Dranei uten å kunne spille de selv. Uten BC - ingen Outlands og ingen lvl 61 - 70.

 

Selvom du ikke kjøper BC vil du få de nye talenttreene osv.

Lenke til kommentar
Noen som har problemer med å installere den siste patchen? Jeg får bare denne feilmeldingen:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=110082

 

Har prøvd det Blizzard sier du skal gjøre, har også prøvd å isntallere BC på nytt.

7227277[/snapback]

 

Du har installeringsfilene til BC? (Send de på PM :dribble: )

 

Jeg lurer på hvilke Priest racials man finner hos Belf's!

Lenke til kommentar
Noen som har problemer med å installere den siste patchen? Jeg får bare denne feilmeldingen:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=110082

 

Har prøvd det Blizzard sier du skal gjøre, har også prøvd å isntallere BC på nytt.

7227277[/snapback]

 

Du har installeringsfilene til BC? (Send de på PM :dribble: )

 

Jeg lurer på hvilke Priest racials man finner hos Belf's!

7227344[/snapback]

 

 

Installerings-filene kan du laste ned fra wow-europe. Du trenger uansett en acc.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvilke trade goods som forandrer verdi i TBC. F.eks at en type blomst eller diamant plutselig skyter i været med tanke på pris.

7227263[/snapback]

 

Primal might vil være en tradeskillting som kanskje overtar posisjonen Arcanite hadde (da alt som kunne holde 2h skulle ha arcanite reaper). Det er en transmute-ting som brukes i veldig mange sammenhenger (blacksmith, enchants, alchemy mfl)

 

Fel lotus overtar for Black lotus. Skyfire diamond kan også bli en "must-get" player craftable.

Lenke til kommentar
Nei, Blood Elves og Dreneai kommer til å bli unsynlige!  :!:

7226779[/snapback]

 

Er det en spøk eller snakker du sant?

7227231[/snapback]

 

Det er selvsagt en spøk. :)

 

De som ikke kjøper BC må belage seg på å se andre spille Belf/Dranei uten å kunne spille de selv. Uten BC - ingen Outlands og ingen lvl 61 - 70.

 

Selvom du ikke kjøper BC vil du få de nye talenttreene osv.

7227256[/snapback]

Lewnt! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nvm, skjønte det nå. Du gidder ikke å kjøpe BC for det er ikke noe vits for en på lvl 20? Du får lvl'e opp til 60 da :p Du klarer det fint før BC kommer ut.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...