Gå til innhold

Burning Crusade; Spørsmål og svar.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Btw, serveren driver å monger seg nå eller? Detter bare ut til character screen igjen.

7276539[/snapback]

Outlands er visst nede.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som lurer på når BC kommer så har WoW-Europe offentliggjort at de lanserer expansion den 16. januar.

 

World of Warcraft: The Burning Crusade will be in stores on January 16th, 2007 in Europe and North America! The news comes as the player base reaches 7.5 million players worldwide. World of Warcraft: The Burning Crusade will be available at retail stores at a suggested retail price of 34.99€. A special Collector's Edition of the expansion will also be available, at a suggested retail price of 69.99€. This limited-edition package will include the expansion on both CD-ROM and DVD, the Art of the Burning Crusade coffee table book, an exclusive in-game pet, a behind-the-scenes DVD, two World of Warcraft Trading Card Game starter deck and three exclusive cards, a map of Outland mouse pad and the official soundtrack CD.

 

Da er det bare å gjøre seg klare folkens, dette kan bli spennende! ;)

Endret av Diff
Lenke til kommentar
Noen som har noen til til hvordan jeg skal skaffe meg epic mount på warlocken min på beta? :p Kjipt å ikke ha epic mount, ettersom alle andre har. Har ikke lyst å bruke 900g når jeg mest sannsynlig vil ha flyingmount :(

7276539[/snapback]

 

Å trene "vanlig flygeskill" (225, antar jeg) koster 1k glods ut i fra det jeg har fått med meg, og da inkluderer vel det "epic rideskill" (150). Tenker meg det billigste blir å bli exalted i AV, kjøpe frostwolf mount for 8g og vente på BC. Men, så skal det sies, det koster ikke så mye å få tak i en dreadsteed, såfremt du kjenner noen som har summoning-dingsene.

Lenke til kommentar

Virker som det er mangel på folk som vil være med å klargjøre BC for massene. Hvorfor kunne dem ikke betalt noen for å gjøre det da? Personlig hadde jeg aldri giddet test server uten betaling. Men thumbs up til dere ildsjeler som faktisk gidder. Syntes dere som gidder burde fått 3-6 mnd fri spilling av wow som takk for hjelpen liksom.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Var skjer da med f.eks ZG, AQ20, MC, BWL,AQ40 og nax? Blir det også gjort om til 25man? Og kommer det nye low lv instance's ?

7296339[/snapback]

Skjer ikke noe spes. med de tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...