Gå til innhold

Burning Crusade; Spørsmål og svar.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde ikke slutte med wow bare pga.BC, kjøper det når det koster 200 kr, haster ikke, må først få charen min i game, har ikke noe å hente i BC nå, liker gnomen min, synes Draneai er for buffe, Blood Elfs er bare røde Night Elves :p og bortsett fra noen nye items, ting osv. så er det ikke så mye for low levelesene :p Har fortsatt 70% av wow igjen å explore, har bare vært i 37% av Azaroth og 7% i Kalimdor, så jeg kommer ikke til å savne new content.

 

 

PS; Jeg er en av spillerene som kjøpte spillet mye pga. Warcraft episoden i south park :p Virka veldig gøy i episoden ^^

Lenke til kommentar
Burde ikke slutte med wow bare pga.BC, kjøper det når det koster 200 kr, haster ikke, må først få charen min i game, har ikke noe å hente i BC nå, liker gnomen min, synes Draneai er for buffe, Blood Elfs er bare røde Night Elves :p og bortsett fra noen nye items, ting osv. så er det ikke så mye for low levelesene :p Har fortsatt 70% av wow igjen å explore, har bare vært i 37% av Azaroth og 7% i Kalimdor, så jeg kommer ikke til å savne new content.

 

 

PS; Jeg er en av spillerene som kjøpte spillet mye pga. Warcraft episoden i south park :p Virka veldig gøy i episoden ^^

7229606[/snapback]

 

Haha, så du mener at den episoden var positiv for blizzard? ^_^.

 

Men i allefall; Hvor stort vil outlands være, noen som har et overall map av det? (Smmenlignet med Azeroth)

Lenke til kommentar
Rosh, nei lol.

 

60>nesten 66 har tatt meg like lang tid som 50>60. (med xp increase de 2 siste lvlene)

7229350[/snapback]

Jeg trodde XP-gain var boostet i beta, men da er det vel kanskje ikke slik, da?

7234413[/snapback]

 

Tror Blizzard økte mengden XP man trenger per level i siste patch. Så noen som kommenterte det på beta-forumet.

 

Edit: http://beta.worldofwarcraft.com/thread.htm...geNo=2&sid=1#25

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg får ikke til å oppgradere min account til en BC-beta account!? :wallbash: Står bare "invalid account".

 

To participate in the beta test immediately, the retail World of Warcraft account that you´d like to use for beta testing must be active as of 5th November, 2006.

Står det, betyr det at account'n måtte være aktiv den 5. eller går det bra at den er aktiv nå?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
lol, har ikke gaming card men fikk spilt :p gikk ut den 1 nov

7238208[/snapback]

:realmad: Kjøpte en måned med spilletid nå, men det funket ikke.

 

Jaja, får bruke en kamerat sin account da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...