Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oscar, Ake, Christensen og Luis, samt innbytterne til Mou har også vært veldig gode.

Oscar gjorde mye bra, men feilpasningen florerte. Burde utrettet mye mer i de individuelle situasjonene mot et League Two lag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wPBNG0M.png

Funny cuz it's true. Herregud så mye dårlige skudd fra den gutten. Kutter inn fra høyre, drar til med venstreslegga og sender ballen langt utenfor. Ved et tilfelle ble det innkast på linje med 16m. wtf???
Skrevet

Oscar, Ake, Christensen og Luis, samt innbytterne til Mou har også vært veldig gode.

Oscar gjorde mye bra, men feilpasningen florerte. Burde utrettet mye mer i de individuelle situasjonene mot et League Two lag.

Absolutt. Syntes Shrewsbury spilte overraskende bra. Høy kvalitet i engelske ligaer.
Skrevet

Gleder meg til å se han på topp. Krysser fingrene for at Rio starter. Kan bli riktig så moro. Bortsett i fra det ser jeg ikke frem til å møte QPR. Skjer alltid noe drit i det derbyet.

Skrevet

Ser ut som at FA mener det samme. :p

Ferdinand was also fined £25,000, severely warned as to his future conduct and ordered to attend an education programme, arranged by The FA within four months.

Ydmykende greier.

Skrevet

En yo mama vits og bruk at uttrykket sket uten at jeg vet hvor ladd det er. Absurd overreaksjon av FA. Choc ice kommentaren hans var langt verre og fikk vel mindre straff tror jeg.

Skrevet

En yo mama vits og bruk at uttrykket sket uten at jeg vet hvor ladd det er. Absurd overreaksjon av FA. Choc ice kommentaren hans var langt verre og fikk vel mindre straff tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...