Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nei. Di Maria og Falcao hadde gått rett inn i den kombinert XI.

 

 

Di Maria for Hazard? Nei

Falcao for Drogba? Ja

 

Med skadefri tropp hadde vel ingen av United-spillerne gått rett inn på førstelaget, nei. Muligens Di Maria på høyreving hvis han kan spille der.

 

 

Di Maria hadde nok gått rett inn på høyre ja, det var der han spilte i Real også, når han spilte ving. Er venstrefota. Di Maria er forresten fullt på høyde med Hazard.

 

"Når han er i toppform". Det er med grunnlag i tiden i AM regner jeg med?

Ja, selvfølgelig. Han spilte vel knapt 10 kamper for Monaco. I tillegg så var han skadet nesten hele sesongen, og kom ikke skikkelig i gang igjen etter skaden. Viss han kommer dit han var, så er han absolutt verdensklasse.

Lenke til kommentar

 

Di Maria er forresten fullt på høyde med Hazard.

 

 

 

Så langt i år er han det, men Hazard på sitt beste er det vel bare Ronaldo og Messi som overgår. Uansett, hadde lett valgt Di Maria fremfor Schurrle og Willian på høyrekant.

 

 

 

Ahh, har ikke sett noe særlig av Hazard foruten denne sesongen og VM, i tillegg til man utd vs Chelski da :) Blir spennende å følge med, og se hvordan de utvikler seg. Hazard har uansett alderen på sin side

Lenke til kommentar

Siden når ble det erklært gullalder for vinger? Faktum er at mange spillere tilpasser seg nye roller etter hvert som årene går, og det er umulig å fortelle hvor god han er om tre-fire år.

 

That being said, Hazard er et jævla fotballgeni. Etter min mening bare Robben, Ronaldo og Messi som er bedre atm. I samme klasse som Di Maria og Bale er han nok.

Lenke til kommentar

Siden når ble det erklært gullalder for vinger? Faktum er at mange spillere tilpasser seg nye roller etter hvert som årene går, og det er umulig å fortelle hvor god han er om tre-fire år.

 

That being said, Hazard er et jævla fotballgeni. Etter min mening bare Robben, Ronaldo og Messi som er bedre atm. I samme klasse som Di Maria og Bale er han nok.

 

Vinger pleier vel å peake rundt den alderen, men det er ikke noen erklært gullalder, nei. Det var ord jeg selv brukte.

 

På sitt beste vil jeg si at Hazard er jevnbyrdig med Robben og Ribery og hakket vassere enn Di Maria og Bale. Men han er fortsatt ung og mangler rutine og stabilitet. Så langt i år har han ikke vært bedre enn Di Maria og Bale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...