Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Noen som vet når Costa eller Remy er tilbake?

 

Krise å ha Drogba på topp selvom han skårte igår.

Det var faktisk helt krise, hva gjorde han bortsett fra å stoppe en kontring (fikk gult kort) og score i går?

 

Han hadde null bevegelse, og var sjeldent i boksen når han skulle være, og de gangene han var, stod han helt malplassert.

Virket ut som han var klar over at han skulle spille 90 min og tok hele kampen helt lugn for å holde ut.

Lenke til kommentar

United ble snytt for det samme sist uke mot WBA. Ja, det er straffe til Chelsea, men dommerne må bli konsekvente på saken.

 

Det er forferdelig irriterende når dommerne aldri blåser på holding. Men jeg tviler også på at det hadde blitt holdt så mye om det ble slått ned på.

Endret av LimeCanes
Lenke til kommentar

Tok en tur innom bloggen til Mata for gamle dagers skyld:

 

"It’s worth mentioning the Chelsea fans in Old Trafford; their affection comforts me and, as I have said so many times, I will always feel grateful to them and to the club. I feel there is mutual respect and this is very important for me in all aspects of life."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

qfUDRyC.gif

Endret av Aleks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begge koser og tafser -> Ingen straffe.

Har du spilt fotball før? Hvorfor skal en spiller som prøver å angripe(Ivan), være opptatt av å rive ned motstanderen(Smalling) Så slik jeg ser det, Smalling prøver å rive han ned, og Ivan prøver å komme seg unna = straffe. Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

Begge koser og tafser -> Ingen straffe.

Har du spilt fotball før? Hvorfor skal en spiller som prøver å angripe(Ivan), være opptatt av å rive ned motstanderen(Smalling) Så slik jeg ser det, Smalling prøver å rive han ned, og Ivan prøver å komme seg unna = straffe.

 

 

Så GIFen lenger oppe, hadde ikke sett reprise. Visste ikke at det var så ille. Enig med deg, klar straffe

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...