Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Lukaku jeg elsker deg. Han sa forøvrig idag at det var han som pushet på for lånet.

Lukaku er vel en av de smarteste fotballspillerne. Så han la sammen 1+1 og skjønte at han ikke fikk spille så mye som han burde for å utvikle seg. Synd, for jeg ville at han skulle bli. Hadde sendt Torres, Eto'o og Ba vekk 10 av 10 ganger for å se Lukaku som fast spiss.

Lenke til kommentar

BV5ZTliIUAAZTBN.jpg

"I think it's normal. It's hard for a player of my age to play at a big team."

"Chelsea's directors are always in touch with me and my family. I know that in order to improve I need to play for those smaller European teams."

"I hope to play for Chelsea as soon as possible, but that is up to me too, up to my performance here. I have to stay a year here and do my best."

"During the pre-season, he (Mourinho) said the kids would be loaned out as the squad was too strong and too big."

"It's actually better so that we can play most games. But he talked with me and assured me it would be good for me."

"Pressure is much bigger in Brazil, so I think this is a good thing about Holland and Europe as a whole. We can play with a clear head."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...