Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...

 

PGS sitt bud skal ha vært på 43 millioner eller 53 millioner pund. Så er den del høyere enn Chelsea sitt.

Allikevel, han takker nei grunnet at han skal ha fortalt Ramires og Luiz at han vil spille for Chelsea.

Ehh, grunnen til at han takker nei er at han har fortalt noe til Ramires og Terry? Det gir ikke mening.

Lenke til kommentar

En mann som står for det han sier til folk vet du herr Brun.

 

Nei, må dessverre takke nei Mr.PSG. Du skjønner eg sa til han lille raske negeren på Chelsea at eg ville spille der....

SKjønner ikke hva problemet er, han takka nei, fordi han vil spille for Chelsea og det at Ramires og Luiz allerede spiller for Chelsea gjorde valget hans enklere sikkert. Håper dette stemmer og at han kommer til Chelsea SNART!

 

Edit: Nå som Bos drar, kanskje vi kan bruke Ramires som høyreback?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Transfer Central TNC ‏@TransferNewsCen

Dider Drogba has joined Chinnese side Shanghai and will give half his wages to charity. He wants to build the footballing rep over there-Ash

 

Unik spiller. Ønsker han alt vel der borte. Han må vel forresten være ligaens høyeste spiller der borte, uten at jeg kan si at jeg har sett på kinesisk fotball. Blir vel noen mål i fra hjørnespark. :p

Lenke til kommentar

Kanskje det kommer til å forandre seg framover, nå som vi har vunnet CL, håper også Lukaku får flere kamper Chelsea trøya denne sesongen. Signerer vi ikke en ny HB så kan vi la spillere som Todd kane og Bruma få prøve seg, selvom Bruma er en midtstopper..

 

Edit: Herregud Meireles er dårlig på langskudd, og noen som vet om han klipper seg selv?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Som de fleste andre er han dårlig på langskudd i 9/10 tilfeller. I 1/10 tilfeller derimot....

 

Meireles spilte forresten en veldig bra kamp i går. Ser definitivt at han har plass på laget fremover. Jobber bra både fremover og bakover. Ser for meg at han kan spille 2/3 av kampen og byttes ut med en unggutt eller spiss ettersom hvordan kampen ser ut.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Ja, han har ikke så ille igår utenom de langskudda hans,

 

"Hulk nærmer seg en avtale med Chelsea" har jeg lest flere steder, hva er det som tar så lang tid, syns også at RDM kunne ha sagt noe om denne spilleren, for å bekrefte/få fortgang i denne overgangen her.

 

Kanskje han blir klar 01.07.12??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

At det tar lang tid, ser jeg ikke som noe annet enn positivt.

Hulk har gitt inntrykk for at han vil til Chelsea, men Chelsea er ikke villig til å betale prisen Porto har satt.

Porto vil neppe beholde en spiller som brenner mer for å spille en annen plass, dermed kan det være de setter ned prisen, og dette kan ta litt tid før de gir seg.

 

Skal sies at dette er delvis basert på litt rykter, men må jo få spekulere litt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...