Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End


Shjatå

Anbefalte innlegg

Ser ut som AVB vil spille fast med Bosingwa på høyrebacken. Okei, men da blir det litt av et problem på midtstopperplassene. Utelate Luiz og Alex. Mot Man U til helgen ser vi nok Ivanovic og Terry som midtstopperpar. Tror nok Alex forsvinner i januarvinduet, evt neste sommer. Synd å si det, han er en klassestopper.

 

Evt kan vi se på det sånn at Chelsea er laget som sender Man U tilbake til bakken igjen. Vingene til Man U har jo ikke møtt allverdens motstand i PL så langt, mot Arsenal møtte de f.eks Jenkinson og Traoré... Det er litt forskjell fra å møte de til og møte A.Cole/Ivanovic/Bosingwa. De skal nok få kjørt seg litt mer nå til helgen, Nani & co.

 

Kalou ser ut til og ha blitt totalt utelatt fra troppene, og FLOTT er det, elendig spiller. Han har sine øyeblikk hvor han glimter til å være en habil PL-spiller, men det er sjelden. Temposvak er han også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir så lei media og Torres. Av de to vinner Torres helt klart, de skal jo pirke på han i et kjør. Det var ikke sånn når han var i Liverpool, da var media lite opptatt av han (til en viss grad), men nå er det jo Torres ditt og Torres datt.

 

Men helt ærlig så ønsker jeg ikke Robinho til klubben. Kan ikke se for meg at han er en spiller vi skulle har bruk for. Når vi har Mata, Sturridge, Drogba, Anelka og Malouda. Mata ble vel hentet inn for å hjelpe Torres og sette fart i laget, noe jeg synes de har fått til bedre etter hans ankomst.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...