Reg2000 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Fikk sett "The long walk" som jeg synes er en av de bedre Stephen King filmene jeg har sett. Den er nok ikke for alle da det hele på mange måter fremstår som en eneste lang samtale mens ungdommene vandrer gjennom et ganske øde landskap. Gode skuespillere og den hensynsløse kalde brutaliteten gjør det allikevel til en veldig severdig film for min del. 2
Delvis Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden """ skrev (12 timer siden): Skremmende fet film! Årets desidert beste for min del, og hunden Indy leverer årets skuespillerprestasjon med en god margin. 70 minutter med ren filmmagi! Ser bra ut 👍
Filmvenn Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 8 hours ago, Reg2000 said: Fikk sett "The long walk" som jeg synes er en av de bedre Stephen King filmene jeg har sett. Den er nok ikke for alle da det hele på mange måter fremstår som en eneste lang samtale mens ungdommene vandrer gjennom et ganske øde landskap. Gode skuespillere og den hensynsløse kalde brutaliteten gjør det allikevel til en veldig severdig film for min del. Bedre enn jeg forventet. Ville også gitt litt for å se disse unge skuespillerne sammen i en enda bedre film også.
Gouldfan Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Filmvenn skrev (På 13.10.2025 den 13.36): A House of Dynamite var dritbra. Så den på kino på fredag. Føler slutten kommer en del til å hate, men jeg personlig likte det fordi det får deg til å tenke litt. Først var jeg irritert, og jo mer jeg tenkte over det, så var det egentlig en bra slutt. Så Bugonia forrige uke også, helt overrasket over at Yorgos Lanthimos fremdeles klarer å få så bra prestasjoner ut av Emma Stone etter 4 filmer sammen. Nå blir det BIFF denne uka, så får endelig sett The Smashing Machine og The Secret Agent blant annet. Gleder meg mye. Veldig bra film, selvom jeg ventet mer en slags finale på slutten.
Reg2000 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 hours ago, Filmvenn said: Bedre enn jeg forventet. Ville også gitt litt for å se disse unge skuespillerne sammen i en enda bedre film også. Ja jeg har sjelden store forventninger til Stephen King filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå