Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil 'vanilla edition' si at en film er sensurert?

 

Nei.

 

Når dere laster ned filmer fra piratbrygga, og undertekst fra forskjellige sider, og norske undertekster heter f.eks bare "Undisputed II: Last Man Standing" uten å fortelle om det er DVD, Bluray eller whatever, hvordan kan jeg vite hvilke den matcher på piratbrygga?

 

Det kan du ikke vite. Men å laste ned sub-en og sjekke koster jo ikke akkurat mye?

Lenke til kommentar

Når dere laster ned filmer fra piratbrygga, og undertekst fra forskjellige sider, og norske undertekster heter f.eks bare "Undisputed II: Last Man Standing" uten å fortelle om det er DVD, Bluray eller whatever, hvordan kan jeg vite hvilke den matcher på piratbrygga?

Det vet jeg ikke, men du kan tilpasse synkroniseringen av undertekster med VLC: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=838762

Lenke til kommentar

Så genialt at det blir en Guardians of the Galaxy-film. Annonsert i natt. Med Star-Lord, Rocket Raccoon, Groot, Gamora og Drax the Destroyer. Satt å så på Gurdians of the Galaxy-episoden i Avengers-tegneserien på tv for noen dager siden, en herlig gjeng der også. Eneste mustet for meg var Star-Lord, Rocket Raccoon og Groot, og de fikk vi :D

 

Dette betyr også at en viktig karakter helt i slutten av The Avengers kommer ganske sikkert inn i spill for å være med Guardians-filmen. Som er awsome. Håper det blir det, hvis ikke kan også Korvac være skurk. Men ville vært lame, synes nå jeg.

 

http://www.youtube.com/watch?v=vLMq7lRqgqY

 

tumblr_m3pgxmSGgM1qz5y5go1_500.png

 

GuardiansoftheGalaxyConceptArtLong.jpg

 

 

De neste filmene blir dermed Iron Man 3, Thor: The Dark World, Captain America: The Winter Soldier og Guardians of the Galaxy. Så en Avengers 2-film, så en Ant-Man film (er ikke sikker på om det ble bekrefta i natt).

 

Iron Man 3 er bekreftet nå at Ben Kingsley er The Mandarin. Don Cheadle/War Machine vil få mye mer å gjøre i denne Iron Man-filmen sies det.

 

Thor: The Dark World blir dessverre uten Mads Mikkelsen. Han ville vært en awsome Malekith som ganske sikkert blir skurken i Dark World. Mikkelsen blir opptatt med Hannibal-serien til Bryan Fuller.

 

Captain America: The Winter Solider blir jo åpenbart med Bucky tilbake. Skuespilleren som spiller Bucky er signert for hele 6 filmer. Brukt i bare 1 film til nå.

Lenke til kommentar

Skal tro Ant-man filmen er ganske greenlight igrunn. Marvel(med regissør Edgar Wright i spissen) viste frem en liten filmsnutt av en test film der Ant-man slåss mot to skurker. Filmen har ingen cast per dags dato, så det bli kun stand ins i filmen.

 

De har også gjort klar en offisiell titlephoto

marvelphasetwosmall6.jpg

 

Ryktes at filmen vil fokusere på både Hank Pym og Scott Lang(som begge er ant-man i ulike skikkelser)

og forhåpentligvis Wasp også.

Drømmen hadde jo vært å sett starten av byggingen av Ultron, for å så ha Ultron som hovedskurk i The Avengers 2(eller 3 okke som)

Lenke til kommentar

Ja, nei når de viser det de gjorde i går på Comic-Con så er det helt klart at de ihvertfall er seriøse om en film rundt Ant-Man. Som er helt klart positivt. Liker at Marvel ikke ser ut til å glemme de mindre karakterene. La oss bare håpe Vision og ja Wasp som du nevner dukker opp i en film.

 

Gjerne noen andre skurker enn Loki og Red Skull som skurker i de neste Thor og Captain America-filmene. Likte både Red Skull og Loki, men vi har fått nok av dem som hovedskurker.

Lenke til kommentar

Word around the block er at Edgar Wright skal lage post-creitscenen i Iron Man der Ant Man vises for første gang.

 

Kevin Feige har også fortalt at det blir en annen big bad i Thor-The Dark World, selv om Loki skal være med. (samt Zack''Chuck'' Levi tar over rollen som Fandrall pga Dallas måtte hoppe av pga serien Once about a time.)

I captain America så kommer nok Winter Soldier til å være skurk+en bakmann. Tipper enten Baron Zemo, Madame Hydra(Biel), Baron Strucker eller MODOK. Kanskje Red Skull i en post-creditscene.

Det er no mine tanker ivertfall.

Lenke til kommentar

Hvis Ant-Man kommer på slutten av Iron Man 3 så er det jo mulighet for at Wright blir med å lage kanskje Avengers 2, ikke som main director men som produsent. Så da blir Ant-Man med i Avengers 2, istedenfor en ny film. Kanskje denne gangen uten noen av de tidligere Avengers. Kunne gått for eksempel tatt ut alle Shield-agentene for min del fra Avengers 1 (Black Widow og Hawkeye)

 

Nå er ikke Jessica Biel sikkert. Dessuten er det jo The Wolverine hun Biel skal være med. Er tvilende, selv om jeg ønsker det sterkt at Fox kommer til å åpne for å ha Biel som Madame Hydra i en Fox-film og en Marvel/Disney-film.

 

Baron Strucker tror jeg på i Captain America 2. Det ville være litt morsomt. Da har også filmen noe en link til Spider-Man igjen, siden Norman Osbourne dreper en av ungene til Strucker (men igjen, bare i tegneseriene). De to andre blir drept av Strucker selv og Bullseye (skurken i Daredevil-filmen). MODOK er jeg tvilende til.

 

Malekith blir nok skurk i neste Thor med tittelen filmen har. Loki er nevnt at ikke er hovedskurk denne gangen, så det blir bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...