Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

I skuddlinjen aka Living Daylights 25 år.....sølvjub :D

 

-Daltons 1ste Bondfilm

-3 Oslogutter sto for theme sangen ;)

-Barrys siste Bondmusikk :(

-forsvarministern Freddie Gray og gen Gogol takker for seg etter 6 filmer over 10 år......

-siste gang filmplakaten ble tegnet/malt......RIP til en utdødd kunstform

 

 

Gibraltar......007-style :D

Lenke til kommentar

Kjipste MIB-filmen. Ingen Frank The Pug, wtf. Og ganske lite av morsomme vesener denne gangen synes jeg iforhold til de andre filmene i franchiset.

 

Likte den lille rollen til Will Arnett fra Arrested Development, Michael Stuhlbarg var kul som Griffin. Jemaine kunne vært litt bedre i filmen.

Lenke til kommentar

Så nettopp MiB 3 på kino i 3D i henhold til bursdagen til lillebroren min. Grei film, men igjen skuffende 3D. Keep in mind at det ikke var jeg som ville se den i 3D. Jeg velger alltid 2D ift. 3D på kino med hensyn til kvaliteten.

 

Ned med 3D! Er altfor dårlig utviklet i dag som alltid, slitsomt å se på og overbelaster øynene, nå er jeg ingen storfan av kino heller da, men...

Lenke til kommentar

http://www.deadline....ed-marvel-film/

 

Enda mer kjøtt på beina for at Guardians of The Galaxey er den store "ukjente" Marvel-filmen Disney hadde planlagt for en mai 2014 premiere. Utsatt til august samme år nå. Filmen vil ha bånd knytta til trolig Captain America hvis den følger historien fra tegneseriene.

 

Så vidt jeg husker så vil ikke The Avengers 2 komme før minst 2015.

 

Blir awsome. Men skeptisk til Rocket Racoon i film. Fint at det ga noe mening med introduksjonen av Thanos i The Avengers.

Lenke til kommentar

Tror du John Rhys-Davies får jobben som Groot med den erfaringen han har? (ref: Lotr)

 

Ikke helt solgt på ideen med en GoG-film, da jeg heller ønsker å se mer mainstream karakterer bli deltagende i det nåværende Marvel-filmuniverset, karakterer som Black Panter, Vision, Ant-man(Med Nathan Fillion :p), wasp og Iron Fist\Luke Cage. Samt etter fadesen Green Lantern der vi fikk et flopp med superhelter in space så har Marvel\Disney virkelig en hard jobb foran seg.

Lenke til kommentar

Plutselig vil du ikke se Doctor Strange mer Daniel Zu Zu? Forventa at jeg kom til å se Strange i den konteksten fra deg. :p

 

Er det noe jeg vil se helst så er det Strange-film, eller en med Iron Fist og Luke Cage sammen av de som ikke er sikkert kommer på kino enda. Panther (Adewale for the win), og Wasp/Ant-Man etter. Men GoG-film gjort bra (hvis mulig) sier jeg ikke akkurat nei takk til. Kan jo hende det er en plutselig Hulk-film, men mer hinter til GoG nå.

 

Ville gjerne sett Hulken igjen på film, men liker han i grunn ikke så bra alene kontra de andre filmene i Avengers-universet. Allikevel var Mark Ruffalo den beste Hulken til nå i Avengers på film, så kan bli bra med riktige produsenter hvis han får solo-film og en god/gode fiender (The Leader f. eks som bruker fiende® mot han).

Lenke til kommentar

Waaaa, skrudde på "Lat den rätta komme inn" med overhodet -ingen- peiling på hva den handlet om, sjanger, skuespillere etc for noe timer siden.

 

Fortsatt litt "shaken". Så creepy, men samtidig så fantastisk bra cinematografi, skuespill, lydeffekter, story og alt at jeg ble helt blåst av gårde. Utrolig bra!

Lenke til kommentar

Så Isted 4 igår ( tirsdag ) i 3D. Var ikke mye fete 3D effekter men var greit å se i 3D :)

Har sett 3 filmer i 3D forløpig, har ikke klagd.

 

Ellers morsom film. Første halvdel var spesielt morsom, utrolig gøy å se en film hvor du ler så mye at du gisper etter luften :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...