Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du ikke være så vrang, kan da ikke være så vanskelig å finne 9 andre filmer som fortjener listeplass.

Det vanskelige er ikke å finne 10 filmer, men å utelate flere.

Skrevet

Tviler på de bruker jobbannonser som aprilspøk. Det er ingenting opplagt tøysete med den annonsen heller. Bare en vanlig stillingsutlysning.

Skulle de sende brev tilbake til søkere "HAHAHAH APRILSPØK!!" da?

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

2 replikker som fikk meg til aa humre......

-Obey your husband (Dracos raad til Tracy i OHMSS.....saa gammeldags , he he)

-Michael Myers is in hell...were he belongs (ufrivillig morsom replikk fra Loomis i Halloween 5....noget OTT)

Skrevet

Alt Donald Pleasance gjorde i Halloween-filmene var over the top. Og det er det som gjør ham til den beste karakteren i alle filmene. Spesiellt utover i serien ble han bare galere og galere i sin evige jakt på Michael Myers, og villig til å gjøre hva som helst, til og med bruke en liten jente som lokkemat.

Skrevet

Jeg skulle likt å visst hvor mange ganger jeg har sett den filmen. Kanskje 100, jeg tuller ikke.

Ååå, så bra den er! Actionscenene er helt vannvittige.

Skrevet

Special Edition var i alle fall ingen dårlig versjon! Dette er nok en av de få gangene jeg vil bruke ordet episk til å beskrive en actionfilm.

Skrevet

lastcircusposter.jpg

Herregud så sær film. Fet og god, og veldig Tarantinosque, går sådan også rykter om at han er interessert i å lage en versjon av filmen, men det er vel bare rykter enda ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...