Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bolt

 

En morsom, søt og spennende film. Klassisk Disney Eventyr. Katten Mittens var spesielt helt fantastisk og stjal virkelig filmen for min del. Det var enkelte deler jeg ikke likte så godt. De første scenen med "Super Bolt" ble trukket litt for langt med kjedelig overdrevent action, men jeg regner med at kidsa digger det, så det får gå. Animasjonen var også litt halvveis enkelte deler. Menneskene og øynene på enkelte av dyrene var ikke alltid helt perfekt, ellers var det ganske greit. Miley Cyrus var også litt dårlig valg synes jeg, men ikke så ille som jeg skulle tro.

 

Alt i alt en god Disney film som gir meg håp for fremtidens animasjon. Fikk virkelig den klassiske tegnefilm følelsene som jeg hadde som barn.

8/10

 

Edit: Postet visst feil sted...

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Navn hopper frem og tilbake hele tiden. Limitless skulle hete The Dark Fields selv under production. Plutselig finner de ut at en annen film kommer til å hete noe som ligner, eller så ombestemmer de seg om hva som er en bra tittel, eller så kommer nye produsenter/regissører inn. Sånn som skjer når man får vite om en film to år før den slippes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp skaffa meg Black Swan på BD. Bildekvaliteten sugde ræv, avspilt fra PS3'en. Aldri vært sånn med noen andre BD'er. Må PS3'en byttes ut?

 

Du kan bare sende den til meg.

 

Jeg har forresten akkurat kjøpt meg min første blu-ray spiller. Så nå må jeg bare kjøpe meg en TV som støtter HD formatet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...