Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp skaffa meg Black Swan på BD. Bildekvaliteten sugde ræv, avspilt fra PS3'en. Aldri vært sånn med noen andre BD'er. Må PS3'en byttes ut?

Du mener at det var veldig grainy? I så fall er ingenting galt, fordi det er meningen at Black Swan skal være slik.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Etter at Anatomy of a Murder kom inn igjen på IMDb Top 250 i dag, har jeg nå sett alle filmene på lista :D

 

Ikke at det er så big deal, men det er litt spesielt for meg siden det var den lista som for alvor vekket filminteressen min og fikk meg til å ville utforske mer.

Lenke til kommentar

Tviler på det. Hadde testet andre blu-rays igjen for sikkhetsskyld, om dem er like gode som vanlig, så er det nok bare ræva utgave.

Fikk melding om at denne blu ray disken er laget for de seneste og beste blu-ray spillerne på markedet og at det er ikke sikkert at den blir optimal på din spiller. Black Swan er den eneste nye blu-ray filmen jeg har.

 

Denne er jo en must!

Lenke til kommentar

Persona og Rød. Begge de er top 20 for min del.

 

Støttes! Selv om jeg ikke fikk helt taket på Persona, klarer jeg likevel ikke å finne en ordentlig grunn til ikke å like den. Rød sitter jeg igjen med bare gode minner fra.

 

Koselig å være innom denne tråden igjen. Det har blitt lite forum og film den siste tiden pga. russetiden. Nå kan jeg se masse film framover, er tross alt bare eksamensperioden.

 

Tviler på det. Hadde testet andre blu-rays igjen for sikkhetsskyld, om dem er like gode som vanlig, så er det nok bare ræva utgave.

Fikk melding om at denne blu ray disken er laget for de seneste og beste blu-ray spillerne på markedet og at det er ikke sikkert at den blir optimal på din spiller. Black Swan er den eneste nye blu-ray filmen jeg har.

 

Hva faen? Blir det laget Blu-Ray-filmer som ikke er ordentlig kompatible med alle Blu-Ray-spillere? Så jævla tåpelig.

Lenke til kommentar

Olum: Ser den. For tiden ser jeg kun film hvis jeg er med damen, så det har blitt Battle: LA, Limitless, The Adjustment Bureau, The Next Three Days og Trolljegeren. Sistnevnte var den eneste vi likte. Prøver å finne filmer jeg ikke har sett som hun kanskje liker, men det blir litt vanskelig, så det blir nesten bare nye filmer. Hun vil ikke se Persona, jeg vil ikke se filmer på nytt igjen, og da er vi stuck. Kanskje vi bare skal se Taken, Nattsvermeren og Law Abiding Citizen igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når skal du få sett Return of the King, DG? Siste top250 check'en? ;)

 

Foruten ROTK, så er jeg veldig fan av: Once Upon a Time in America, Sunrise, Les diaboliques, La passion de Jeanne d'Arc og Fanny och Alexander. Du har mye snadder igjen. Har selv 12 filmer igjen. En del japansk anime, amerikanske dramaer fra 40/50-tallet og trasige komedier med Cary Grant. Frister aldri! Kanskje jeg være litt 'sado' som du er - la andre velge pisken for meg.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Lykke til med den :p Det er bare 238 plasser ned...

 

Går for lista selv, men mangler 53 filmer per dags dato. Har dog en del godbiter som venter i hylla, bl.a. All About Eve, Singing In The Rain, Mr.Smith Goes To Washington, Witness For The Prosecution, Yojimbo, Stalag 17, Gandhi og The Man Who Shot Liberty Valance.

 

Noen spesielle anbefalinger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...