Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, tror du ikke Trier bæsjer på leggen med vilje? Trier elsker dette.

Njaa... Virker som han er glad i å provosere, men han var raskt ute med ein orsakning. Veldig svart humor på keitet engelsk var kanskje ikkje det smartaste han gjorde. Det er også fantastisk korleis ting blir tatt så til de grader ut av samanhengen.

Å, jeg tror ikke han personlig følte for å be om unnskyldning. Han har nok en gruppe rundt seg som så at dette ikke var et sjakktrekk og rådførte seg med ham om det. Selv er jeg noe ambivalent over det hele: Trier er Trier og kommer alltid til å være like uberegnelig som en løpsk elefant som elsker å tråkke på tærne til folk og vet hvordan han skal gjøre det. Hadde det vært en tilfeldig regissør som hadde kommet med utspillet hadde det på en måte vært verre. Utspillene til Trier er så forventa at jeg knapt lar meg sjokkere (negativt).

 

Men spekulasjoner har alltid vært litt kjipt å diskutere.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Glimrende PR tror nå jeg. Å få trynet sitt og navnet spikra opp i alle mulige aviser er jo ingen bakdel. Og fansen vet jo at han er unpredictable uansett.

 

Blir som når en C-kjendis plutselig kommer på forsida av Dagbladet og sier "Jeg er HELT imot at mine personlige nakenbilder spres!!!"

 

Hva skjer? alle som ser overskriften skriver "navn + nude" i google.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Saa han fucka opp....folk kommer over det.

 

Otto Preminger var en god regissoer men en regelrett dritt paa settet....alltid en negativ side med de fleste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...