Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Dette var synd. Hangover 2 har bare fått middels karakterer av diverse anerkjente filmanmeldere både her til lands og over dammen.

Var nr.1 egentlig så fryktelig mye å hoppe i taket for? :blink:

Nei, en middels komedie som ingen kommer til å huske om 10år. Melkepotensialet var derimot høyt, derav film nr 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man må nesten godta at alle i showet suger. Jeg ville aldri vært venn med Drama eller Turtle, men det som skjer med dem er så spennende at man glemmer det. Ari, E og Vinny er stjernene. For ikke å snakke om at det er plenty med boobs, kjendiser og good times. Sex og Singelliv for gutter. Damen liker det også. Tror hun er forelsket i E.

Lenke til kommentar

Dette var synd. Hangover 2 har bare fått middels karakterer av diverse anerkjente filmanmeldere både her til lands og over dammen.

Var nr.1 egentlig så fryktelig mye å hoppe i taket for? :blink:

 

Ja, jeg syns den var det. Med oppfølgeren kunne det gå to veier. Og den havnet ikke på den riktige uheldigvis.

Endret av .........
Lenke til kommentar

Entourage er fantastisk konge.

 

Hangover er en av de beste komediene noensinne etter min mening, elsker den, sikkert sett den ti ganger. Sett toeren i kveld, og joda, det er lett og god underholdning og de tre gutta er morsomme å følge som alltid, men sett opp mot originalen er oppfølgeren svak. En ting er at svært mye direkte kopieres, det er jo litt av vitsen med denne settingen de havner oppi og litt av det som er morsomt, men hele hendelsesforløpet og vitsene er tammere og flatere, Bangkok fungerer ikke på langt nær så bra som Las Vegas, og synes også skuespillet til tider var skuffende svakt. Men flere morsomme episoder oppstår og gode øyeblikk er det flust av likevel. Min dom over Part II, som en elsker av originalen, er at den er fin underholdning, absolutt verdt å se og noe man kan le litt av en fin kveld, men går du til verket med forhåpninger om kvalitet á la originalen vil du bli skuffet.

Lenke til kommentar

Mitt problem med Entourage er alle de malplasserte cliffhangerene. For å illustrere hva jeg mener:

sinusto4.png

X = Episoder, Y = Veien til suksess.

Enig. Synes også det er litt vansklig å bli engasjert, når man har det i bakhodet at det eneste som skjer hvis ting går galt, er at gjengen får helt vanlige liv... Kult at de har med kjendis gjester stadig vekk da.

 

Ari Gold er god som gull! :thumbup:

Lenke til kommentar

Damnit så slække de har blitt på aldersgrenser nå for tiden. (Eller har de alltid vært det?)

 

Puppen til Kirsten Dunst er ikke verdt mer enn aldersgrense elleve, jo.

 

Melancholia var fantastisk! :)

Jeg er så utrolig enig. Hadde store forventninger, og Trier sviktet meg så absolutt ikke. :)

Lenke til kommentar

Dette var synd. Hangover 2 har bare fått middels karakterer av diverse anerkjente filmanmeldere både her til lands og over dammen.

Var nr.1 egentlig så fryktelig mye å hoppe i taket for? :blink:

 

Ja, jeg syns den var det. Med oppfølgeren kunne det gå to veier. Og den havnet ikke på den riktige uheldigvis.

 

Nr. 1 synes jeg er en av de morsomste filmene jeg har sett. Har noen sett nr.2? Den ble vel bare produsert for at nr 1 var så populær så mange går å ser den for den grunn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...