Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MV5BMTY4Nzk3NzYxOF5BMl5BanBnXkFtZTcwODQwNjQzMw@@._V1._SX214_CR0,0,214,314_.jpg

Syk syk syk film. Nettopp ferdig å se den.

 

Sett bare traileren jeg og. Og er helt sikker på at jeg skal komme meg gjennom livet uten å se den filmen. At noen vil budsejettere sånt forstår jeg ikke. Den beriker ikke verden på noe som helst måte. (Nå mente jeg jo dette om Antichrist og, og der er det vel heller flere som er uenig med meg)...

Lenke til kommentar

 

Så traileren for den her en gang. Virker som en film i retning Saw/Hostel-opplegget, så det er egentlig ikke min type film, men nysgjerrigheten tar noen ganger overhånd. :p

 

 

Har ikke sett hostel eller saw , men tror ikke de likner noe særlig på human centipede.

 

Så det er ikke ekstremt grafisk tortur på film?

Lenke til kommentar

The Human Centipede er ikke spesielt grafisk, og ihvertfall ikke blodig. Noen effekter er ganske bra, andre er temmelig dårlig.

 

Jeg synes filmen var svak. Til tider amatørmessig, både foran og bak kamera. Til tross for at det er en kort film, så synes jeg det var mye dødtid.

I følge regissøren selv så ble filmen laget etter en diskusjon om hva de mente var det verste som kunne hende med en.

Og slik jeg forstod det så var det et ganske tamt budsjett på filmen.

Men nå hadde det tydeligvis blitt ganske mye snakk om filmen, og ut i fra hans egne ord så blir oppfølgeren mye verre.

 

Mulig spoiler

"This time it a 12 person centipede"

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...