Letterboxd Skrevet 28. september Skrevet 28. september """ skrev (19 minutter siden): Uenig! Ser alle syv A Nightmare on Elm Street-filmene, pluss Freddy vs. Jason, årlig, og det er en franchise som har holdt seg farlig godt. Freddy's Dead: The Final Nightmare er desidert svakest (6/10), men selv den er ålreit. Om noe blir filmene bare bedre og bedre for hver gang jeg ser de. Halloween- og Friday the 13th-filmene holder seg også veldig, veldig bra. Halloween: Resurrection og Jason Goes to Hell: The Final Friday er direkte svake, og Halloween: The Curse of Michael Myers og Jason X er bare på nivå med Freddy's Dead: The Final Nightmare, men ellers er det ganske så topp. Tåler å bli sett jevnlig! Alle nyinnspillingene derimot er det bare å droppe. Grusomme greier. Men det er ingen steder å dessverre se halloween og friday the 13th filmene i norge
mandodiao Skrevet 28. september Skrevet 28. september Letterboxd skrev (3 timer siden): Men det er ingen steder å dessverre se halloween og friday the 13th filmene i norge Jeg bruker appen 'Justwatch' for å følge med på hvilke strømmetjenester som har hva. 1
Skurupu Skrevet 29. september Skrevet 29. september On 9/25/2025 at 5:47 AM, Skurupu said: Jeg gleder meg veldig til å se One Battle After Another på lørdag. Lenge siden jeg har vært på kino! Den var helt fantastisk! Lukter på 10/10. Helt på høyde med Boogie Nights og There Will Be Blood, mener jeg.
Dubious Skrevet 1. oktober Skrevet 1. oktober Lucky Number Slevin, god gammel film. Mangler bare komedie så har den alt. Mange kjente skuespillere. The Toxic Avenger, var ikke så verst heller, sånn midt på treet film. Med Peter Dinklage og Jacob Tremblay.
Filmvenn Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober On 9/29/2025 at 2:47 PM, Skurupu said: Den var helt fantastisk! Lukter på 10/10. Helt på høyde med Boogie Nights og There Will Be Blood, mener jeg. Jepp. Sett den to ganger. Min personlige rangering er: 1. There Will Be Blood 2. Boogie Nights 3. One Battle After Another 4. Phantom Thread 5. Inherent Vice (ja, vet mange hater den) 6. Magnolia O.s.v.
Skurupu Skrevet 2. oktober Skrevet 2. oktober (endret) 2 hours ago, Filmvenn said: Jepp. Sett den to ganger. Min personlige rangering er: 1. There Will Be Blood 2. Boogie Nights 3. One Battle After Another 4. Phantom Thread 5. Inherent Vice (ja, vet mange hater den) 6. Magnolia O.s.v. Jeg satt faktisk å så på billetter til visninger tidligere i dag fordi jeg har lyst til å se den en gang til. Det er i så fall første gang jeg går alene på kino for å se en film på nytt. For en opplevelse det var! Sitter fremdeles å tenker på filmen flere ganger om dagen. Jeg skal spise underbuksa mi om den ikke vinner Beste Film når det er Oscars til våren. Det er også på høy tid at Paul Thomas Anderson får sin første for Beste Regi. Håper ikke jeg uttaler meg litt forhastet! Endret 2. oktober av Skurupu
Comma Chameleon Skrevet 3. oktober Skrevet 3. oktober Så endelig Companion. Gikk inn ganske blind, selv om posteren avslører litt. Likte den veldig godt. Spennende, morsom og litt meningsfylt budskap bak det også. Sophie Thatcher begynner å bli en ny favoritt nå etter Heretic og Companion. Jack Quaid er dyktig uansett. Og gøy å se «Guillermo» i noe mer.
Deechon Skrevet 7. oktober Skrevet 7. oktober Jeg fikk sett den originale Winchester 73 filmen fra 1950 i går og det var en øyeåpner for meg rundt hvor mye filmbransjen har endret seg siste 70 år. Det var faktisk litt deilig å se en film hvor tempo er skrudd ned og sosial samhandling og atmosfære er lagt mer vekt på sammenlignet med dagens filmer.
Dubious Skrevet søndag kl 02:40 Skrevet søndag kl 02:40 "Weapons" er en håpløs tittel for filmen, og filmen hadde vært mye bedre som en serie da den er filmet som en serie, med alt for mye innhold for en film. Som en film så er den elendig, som en serie kunne den ha vært bra.
Sjørøver Skrevet søndag kl 04:39 Skrevet søndag kl 04:39 Letterboxd skrev (På 28.9.2025 den 13.51): Noen av dere som vet hvor man kan se hallowee, elm street og friday the 13th? Virker umulig å strømme eller finne i norge Hvilke strømmetjeneste har mest horror filmer Anbefaler nettsiden/appen justwatch. Der kan du få opp dette.
BamseMums80 Skrevet søndag kl 05:08 Skrevet søndag kl 05:08 Law Abiding Citizen - Der har du legende film. Med Jamie Foxx og Gerard Butler.
xRun Skrevet søndag kl 05:19 Skrevet søndag kl 05:19 Venter på A House of Dynamite. Liker en del av filmer og serier som gjerne havner i en "what if"-kategori, og helst da med god cinematografi etc. 1
Delvis Skrevet søndag kl 08:20 Skrevet søndag kl 08:20 xRun skrev (2 timer siden): Venter på A House of Dynamite. Liker en del av filmer og serier som gjerne havner i en "what if"-kategori, og helst da med god cinematografi etc. Ser jo temmelig interessang ut den der 👍
Filmvenn Skrevet mandag kl 11:36 Skrevet mandag kl 11:36 A House of Dynamite var dritbra. Så den på kino på fredag. Føler slutten kommer en del til å hate, men jeg personlig likte det fordi det får deg til å tenke litt. Først var jeg irritert, og jo mer jeg tenkte over det, så var det egentlig en bra slutt. Så Bugonia forrige uke også, helt overrasket over at Yorgos Lanthimos fremdeles klarer å få så bra prestasjoner ut av Emma Stone etter 4 filmer sammen. Nå blir det BIFF denne uka, så får endelig sett The Smashing Machine og The Secret Agent blant annet. Gleder meg mye.
Dubious Skrevet mandag kl 18:54 Skrevet mandag kl 18:54 BamseMums80 skrev (På 12.10.2025 den 7.08): Law Abiding Citizen - Der har du legende film. Med Jamie Foxx og Gerard Butler. Slutten er elendig. Er som om de gikk tom for materiale og/eller at filmen ble for lang så de ville avslutte den snarest. Spoiler De fant verkstedet når de trengte å finne det. De fant hullet uten å lete, og rett til alt av informasjon de trengte. Kameraet peker på døra hvor bomben er, med trallen utenfor. Aldri i verden om han hadde latt trallen stå utenfor. De fraktet bomben til fengselet raskere enn Butler kom seg tilbake, med stort forsprang. Umulig. Filmen kunne ha vært lengre, og bedre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå