Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Må nesten skrive her for å skryte litt ^^ HAr endelig klart å få Ildreven til å se slik ut jeg vil.

 

Addons som fungerer i bakgrunnen

Musepeker snarveier til absolutt alt. Full skjerm for enda mer minimalisme, åpne lukke faner osv

Tab bar +

Dark Aero skin

Ordbøker

Addon som automatisk oppdaterer addons og restarter FF

 

Personas får bare Ildreven min til å se stygg ut. Er noe som allerede heter temaer...

 

Skulle gjerne sett at den er litt mer minimalistisk men men... Skulle likt å forandre ikonet oppe i venstre (den hvite), til standard firefox ikonet. Noen som har noen forslag ?

post-115358-1270229587,6896_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har et lite problem med siste versjon av Firefox.

Denne siden (http://www.nrk.no/tv/) vises ikke korrekt. Problemet er at de enkelte programpostene som skal være minimert til man klikker på de i stedet er maksimert alle sammen. Det er ikke mulig å klikke på de for å minimere de heller. Er det noen som har et forslag til hva dette kan komme av?

 

Edit: Nå skjønner jeg ingenting. Jeg lastet ned siste versjon tidligere denne uka. Da var problemet som beskrevet over. IE viste siden korrekt hele tiden. Men nå vises den korrekt i Firefox også. Jeg har ikke forandret noe i Firefox som jeg vet om :hmm:

Endret av SteinarN
Lenke til kommentar

jeg har en del problemer med at sider som forhandsvises ( for utskrift) i firefox ikke tar mer mere en den første siden men i IE så kan man se alle sidene

 

hvordan vise denne siden fra komplett i forhandsvisningen hos dere.

kan man se alle 6 siden som IE viser ?

 

hvordan rette på det ?

 

 

husk å velge forhand vis for å se problemet

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...