Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk! :)

 

Skal prøve det.. men, et side spørsmål: Er det noe "galt" når jeg ikke klarer å spille av slike snutter fra VG-nett? Jeg har aldri klart det, på noen av maskinene mine (3-4 stykker), og flere formateringer på hver av dem..

 

Burde ikke de snuttene klares å spilles av by default!?

 

 

Takk igjen!

 

 

EDIT: Går fortsatt ikke.. :( ..installere.. og startet Firefox på nytt..

Endret av Bone
Lenke til kommentar
Noen som vet om en extension som gjør at du kan ha kø i Downloads? Slik at du setter f.eks. maks 4 downloads samtidig eller maks 150kbps også venter den med å starte flere downloads til noen er ferdige. Som i uTorrent :)

 

Eller må jeg ha et sånt downloadprogram (Flashgot e.l.) til det? Har aldri likt dem (men omvend meg gjerne).

bump ^^

Lenke til kommentar
Noen som vet om en extension som gjør at du kan ha kø i Downloads? Slik at du setter f.eks. maks 4 downloads samtidig eller maks 150kbps også venter den med å starte flere downloads til noen er ferdige. Som i uTorrent :)

 

Eller må jeg ha et sånt downloadprogram (Flashgot e.l.) til det? Har aldri likt dem (men omvend meg gjerne).

bump ^^

 

 

Personlig bruker jeg down them all! Fungerer helt perfekt, kan gjenoppta downloads, pause dem, dessuten laster den ned raskere fordi den deler opp nedlastingsfila eller noe slikt, det siste kan noen andre forklare bedre ;)

 

Jeg bruker det i alle fall fordi det er raskere, jeg har mer oversikt, jeg kan pause og gjenoppta nedlastninger :)

 

Det går også an å laste ned i ettklikksmodus eller noe sånt :) Bare fordeler slik jeg ser det

Lenke til kommentar

Har et lite problem når det gjelder å laste ned drivere fra ATi/AMD sine sider. Når jeg trykker på nedlastnings linken får jeg:

Secure Connection Failed

 

www.ati.com uses an invalid security certificate.

 

The certificate is only valid for a248.e.akamai.net

 

(Error code: ssl_error_bad_cert_domain)

 

* This could be a problem with the server's configuration, or it could be someone trying to impersonate the server.

 

* If you have connected to this server successfully in the past, the error may be temporary, and you can try again later.

 

Or you can add an exception...

 

Hvis jeg adder en exception så blir jeg bare tatt til en 404 side. Eneste måte å laste ned filen er om jeg høyreklikker og velger "save as". Noen som har peiling på hva som er galt? Funker flott med Opera/IE forresten.

 

 

Edit: Fant ut at problemet stammet fra Tab Mix Plus, skrev ned hva som må gjøres for å fikse det her: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.ph...235665#p5235665

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

En liten fare for at det er skrevet før men...

 

Awsomebar / forslagene adresselisten kommer med når man begynner å skrive en adresse..

 

Jeg ønsker å slette disse, for med så mange forslag å så mange sinder som jeg har besøkt, så er forslagene den kommer med helt håpløse, må nesten skrive hele adressen før man finner den rette...

 

Hvordan i videsteverden sletter man dette.??

about:config.?

 

Noe som hadde vært genialt er om awsomebar kunne husket bare toppdomener, så ikke alle undersider man besøker blir husket...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hei.

 

Eg har late ein PC stande på hytta sånn at foreldra mine kan sjekke mail etc. på hytta, og han har no stande i eitt år utan at eg har rydda opp etter pappa.

 

Anyways. Mitt problem er at når eg skal laste ned eit program, så er det berre ei blank side som vert vist. Får ikkje spørsmål om eg skal lagre eller køyre fila, sida er berre kvit.

 

Det fungerer fint å høgreklikke på lenkja og velje lagra som

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...