Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yahoo-mailen min er helt idiot i Firefox! Siden oppdateres kontinuerlig, og så fort at jeg ikke kan trykke på noen verdens ting! Prøvde å gå på verktøy->innstillinger->avansert og "varsle...", men det hjalp ingenting. Noe annet jeg kan gjøre?

 

Og ja, jeg har testet i IE, og der virket alt som det skulle.

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med YouTube med denne nettleseren? Henger seg opp hele tiden. Når jeg trykker på en video stopper hele firefox opp i kanskje 3-4 sekunder så fortsetter det som vanlig. Hvis jeg trykker et eller annet sted i løpet av de 3-4 sekundene vil det stå (Svarer ikke) på vindus-tittelen, venter jeg litt går det bra, trykker jeg en gang til fucker hele nettleseren seg. Dermed venter jeg vanligvis i noen sekunder.

 

Noen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på det samme som Vrinsk...

I går kunne jeg ikke gå inn på Youtube (fikk en 500-error), og i dag henger hele nettlesern seg dersom jeg prøver. Den står som "Svarer ikke" et par sekunder før jeg kan fortsette som vanlig. En gang iblant krasjer FF også.

Noen som vet hvordan dette kan løses? :hmm:

Lenke til kommentar
Yahoo-mailen min er helt idiot i Firefox! Siden oppdateres kontinuerlig, og så fort at jeg ikke kan trykke på noen verdens ting! Prøvde å gå på verktøy->innstillinger->avansert og "varsle...", men det hjalp ingenting. Noe annet jeg kan gjøre?

 

Og ja, jeg har testet i IE, og der virket alt som det skulle.

 

Bildet under viser hva problemet er. Til venstre er det en liste over feilmeldinger, lang som et vondt år, og den oppdateres stadig med nye problemer.

 

Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette?

 

 

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med YouTube med denne nettleseren? Henger seg opp hele tiden. Når jeg trykker på en video stopper hele firefox opp i kanskje 3-4 sekunder så fortsetter det som vanlig. Hvis jeg trykker et eller annet sted i løpet av de 3-4 sekundene vil det stå (Svarer ikke) på vindus-tittelen, venter jeg litt går det bra, trykker jeg en gang til fucker hele nettleseren seg. Dermed venter jeg vanligvis i noen sekunder.

 

Noen som vet hva som er galt?

last ned ccleaner fra www.cleaner.com. installer og start opp.

gå på windows fanen og trykk på kjør ccleaner. når den er ferdig prøv å se en film på youtube. det pleier å hjelpe for meg

Lenke til kommentar
Joda, Java fungerer fint i 64-bit Vista. Du kan prøve å avinstallere Java fra Kontrollpanel og så laste ned og installere manuelt herfra: Java-nedlasting

 

Jeg hadde også en del problemer med Java etter jeg installerte Firefox 3.x, men Javaen kom seg etter litt triksing med avinstallasjon og sånt.

Har prøvd med ulike versjoner og ulike innstalleringsmåter, men Java virker kun i IE7 32-bit. Verken i Firefox 3 eller IE7 64-bit fungerer Java. Java er aktivert, både i innstillingene til nettleserne og i Java kontroll panel. Har du flere gode forslag mottas de med takk :)

Endret av Aldrack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...