Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakker dere om bokmerkene i "Bookmarks Toolbar"? Isåfall kan Smart Bookmarks Bar fjerne navn/labels på bokmerkene der og bare vise faviconer (hvis det var litt mongo forklart, så trykk på linken og les). Veldig hendig extension. :)

Men hvordan man kan endre faviconene på bokmerker skulle jeg gjerne vist ...

 

Edit: Klarte å dobbeltposte.

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

Sjekk OSS i tråden for Firefox 3 (se signaturen min). :)

 

Kan forresten spare deg bryet:

Make the autocomplete menu show only typed addresses and not visited or bookmarked

 

* Enter about:config in the location bar to access the advanced preferences. Accept the “This may void your warranty message”.

* Look for browser.urlbar.matchOnlyTyped and double click it to set it to TRUE.

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Går det ann å åpne f.eks. 3 linker fra en mappe med 10 linker uten å gå til Bookmarks og finne mappa for hver gang? Ikke åpne alle fra en mappe heller, men velge hvilke som skal åpnes.

Du kan jo bruke bookmarks sidebar (ctrl+b), den lukker seg ikke når du klikker et bokmerke i motsetning til bookmarks-menyen.

Lenke til kommentar

Noen som vet om en extension som gjør at du kan ha kø Downloads? Slik at du setter f.eks. maks 4 downloads samtidig eller maks 150kbps også venter den med å starte flere downloads til noen er ferdige. Som i uTorrent :)

 

Eller må jeg ha et sånt downloadprogram (Flashgot e.l.) til det? Har aldri likt dem (men omvend meg gjerne).

Lenke til kommentar

Jeg har aldri klart å spille av videosnutter på VG-nett i Firefox, Dagbladet går greit, og det samme med YouTube og Gamer.no, osv.. bare ikke VG (kanskje noen andre også, men de vet jeg ikke av her og nå..)

 

Skal jeg se snutter på VG-nett, så må jeg bruke den IE-tab -addonen, for å kjøre i IE-modus.. da går det.. Men, det er jo ikke så gøy!

 

Håper noen kan hjelp! :)

 

Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...