Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som et hvor smeden Pedar er, utenfor Hammerclan byen? Har leta utfor der i 45min nå, begynner å gå på helsa..

7101922[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

damn ja han leter jeg etter og, jeg har oppdrag av ingvar eller hva han heter ( han beste blacksmithen i nordmar) hvor jeg skal ha godkjenning av de 2 andre klanene sine blacksmither og han pedar, men jeg finner ingen av de jeg da...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

jeg snakket med en i wolf clan og han sa at smithen dems hadde dratt nordover for å finne pure ore, men sliter med å finne han fordet, har vært ganske overalt i nordmar..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

har vært i tårnet til xardas og snakka med han og :)

7101931[/snapback]

 

Jeg sliter også med å finne pedar, forsåvidt alle de andre også. Regner med at man kan lage / få et rimelig bra sverd når man tar den questen. Så er det noen som vet hvor noen av de er?

 

Lurer også på hvor jeg kan lære master med 2 sverd

 

EDIT: Har også problemer med å lære å lage poison. Lært det 3 ganger men det fungerer ikke, altså det står at jeg ikke har lært det enda. Altså, det er en bug. Noen med samme problem?

Endret av Richard_87
Lenke til kommentar
Jeg sliter også med å finne pedar, forsåvidt alle de andre også. Regner med at man kan lage / få et rimelig bra sverd når man tar den questen. Så er det noen som vet hvor noen av de er?

 

Jeg har funnet alle sammen. Vanskelig å forklare eksakt, men Pedar finner du ihvertfall litt oppfor til høyre for Wolfclan, mens Wolfclansmithen er endel øst for Hammerclan. Fireclansmithen finner du fanga opp i et hjørne, vokta av orker, sør fra Fireclan.

 

EDIT: Har også problemer med å lære å lage poison. Lært det 3 ganger men det fungerer ikke, altså det står at jeg ikke har lært det enda. Altså, det er en bug. Noen med samme problem?

 

Ja, dette MÅ være en bug. Har prøvd å lære det fra flere personer i Varant, til ingen nytte.

Lenke til kommentar

Nå er jeg drita lei av å lete etter "grain thieves"! Er det den gruppen med banditter ved den "vanskelige" veien til Montara? I så fall, så sliter jeg veldig. Fordi da jeg skulle drepe de siste inne i grotta forsvant bare fire-fem av de. Jeg hørte stemmene, men kunne ikke drepe noen. Vennligst svar meg på dette så fort som mulig...

Lenke til kommentar

To spørsmål:

 

Er i en landsby ganske tidlig i spillet. Man kan si at det er den andre landsbyen (Cape ettellerannet. Inneholder en fyr som heter Uruk blant annet). Jeg gikk inn til en sånn orkefyr, og så kom jeg ani museknappen sånn at jeg stjal en av tingene hans, da ble han pissed og angrep meg. Jeg bare løp. Så kom de vaktene etter meg og fortalte at jeg var charged for theft, og jeg visste ikke helt hva jeg skulle svare, så jeg bare tok den derre "I dont know what youre talking about" optionen, da ble de enda mer pissed og angrep. Løp vekk fra dem og, men jeg må jo inn i den landsbyen for å gjøre masser av quests som er der. Så savet jeg slik at jeg ikke skulle gjøre mer sprell.

 

Hvordan skal jeg gjøre dette? Må jeg ha to sånne anmesia scroller for å få vekk skyld fra begge vaktene?

 

 

Neste spm.

Hvor er den orke patruljen som skulle visstnok vandre mellom Riddick (Reddock? Reddick?) finner jeg ikke.. Hvor finner jeg de?

 

Enda et:

Hvordan knerter jeg tre alligatorer som dreper meg med sine komboangrep bare de får en sjanse?

Lenke til kommentar

Angående alligatorene (eller er det krokodiller?): Bruk buen.

 

Orkepatruljen finner du om du fortsetter på stien fra Ardea mot Vengard. Dette spørsmålet har blitt stilt og besvart flere ganger.

 

Angående det første: Du har rett og slett et problem. Amnesia fungerer ikke på enkle vakter når du har gjort slike ting. Nå vet alle vaktene i byen hva du har gjort.

Gothic-spillene gir deg valg du må ta, og du må alltid tenke over valgene før du tar dem. Det er ikke det samme som Oblivion, hvor det kommer på samme faen hvilket valg du tar, ettersom valgene der aldri har noen konsekvenser.

 

EDIT: Cape Dun, som landsbyen heter, MÅ du ikke inn i likevel. Du kan bare drite i den, om du har lyst. Den har lite å gjøre med hovedhistorien.

 

Frostbitten: "Grain thieves" heter nettopp dette. Det er bare å peke på dem, så ser du navnet. Står det "Grain thief", og ikke "Bandit" eller "Pirate", så er det de du skal ta ut.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gothic-spillene gir deg valg du må ta, og du må alltid tenke over valgene før du tar dem. Det er ikke det samme som Oblivion, hvor det kommer på samme faen hvilket valg du tar, ettersom valgene der aldri har noen konsekvenser.

 

Det kan være litt kjipt også. Jeg visste for eksempel ikke at alle orkene ville være fiender med meg, etter at jeg hadde befridd noen byer. Nå angriper orkene meg momentant, uansett hvor jeg går.

Lenke til kommentar
Har betalt 2000 gold til ork-leadern i Gotha så jeg kan befri Gorn. Men jeg finner ikke ut hvor Gorn er. Ork-leadern sier han er "in my cell", men jeg finner ikke den :s

7105774[/snapback]

 

Til venstre når du kommer inn i rommet til Ork-lederen.

 

EDIT: Ork-lederen, ikke Gorn. :p

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Angående alligatorene (eller er det krokodiller?): Bruk buen.

 

Orkepatruljen finner du om du fortsetter på stien fra Ardea mot Vengard. Dette spørsmålet har blitt stilt og besvart flere ganger.

 

Angående det første: Du har rett og slett et problem. Amnesia fungerer ikke på enkle vakter når du har gjort slike ting. Nå vet alle vaktene i byen hva du har gjort.

Gothic-spillene gir deg valg du må ta, og du må alltid tenke over valgene før du tar dem. Det er ikke det samme som Oblivion, hvor det kommer på samme faen hvilket valg du tar, ettersom valgene der aldri har noen konsekvenser.

 

EDIT: Cape Dun, som landsbyen heter, MÅ du ikke inn i likevel. Du kan bare drite i den, om du har lyst. Den har lite å gjøre med hovedhistorien.

 

Frostbitten: "Grain thieves" heter nettopp dette. Det er bare å peke på dem, så ser du navnet. Står det "Grain thief", og ikke "Bandit" eller "Pirate", så er det de du skal ta ut.

7105580[/snapback]

Ok, da driter jeg i den.

 

Må bare understreke at det var et uhell; jeg kom borti musen sånn at jeg tok opp et wolfskin eller noe.. Var ikke mer jeg kunne gjort enn å løpe.

Lenke til kommentar
Nå er jeg drita lei av å lete etter "grain thieves"! Er det den gruppen med banditter ved den "vanskelige" veien til Montara? I så fall, så sliter jeg veldig. Fordi da jeg skulle drepe de siste inne i grotta forsvant bare fire-fem av de. Jeg hørte stemmene, men kunne ikke drepe noen. Vennligst svar meg på dette så fort som mulig...

7105456[/snapback]

Hei, slet litt med å finne de jeg og.

Det er litt vanskelig å beskrive hvor de er, men gjør et forsøk:

Ta utgangspunkt i bondegården hvor du fikk questen, gå opp på veien og pek i retning av Gotha, dvs slik at mølla på bondegården er på din høyre side.

Følg denne veien et KORT stykke inntil det på venstre side reiser seg et fjell, da tar du av fra veien til venstre og følger fjellsiden nedover med fjellet på din høyreside. Du vil passere noen snappers, og straks etter at fjellet runder av til høyre står det et lite gjerde av tre. Der holder grain-thieves til (pluss noen andre morsomme skapninger :whistle: ).

Håper det hjelper.

Lenke til kommentar
Nå er jeg drita lei av å lete etter "grain thieves"! Er det den gruppen med banditter ved den "vanskelige" veien til Montara? I så fall, så sliter jeg veldig. Fordi da jeg skulle drepe de siste inne i grotta forsvant bare fire-fem av de. Jeg hørte stemmene, men kunne ikke drepe noen. Vennligst svar meg på dette så fort som mulig...

7105456[/snapback]

Hei, slet litt med å finne de jeg og.

Det er litt vanskelig å beskrive hvor de er, men gjør et forsøk:

Ta utgangspunkt i bondegården hvor du fikk questen, gå opp på veien og pek i retning av Gotha, dvs slik at mølla på bondegården er på din høyre side.

Følg denne veien et KORT stykke inntil det på venstre side reiser seg et fjell, da tar du av fra veien til venstre og følger fjellsiden nedover med fjellet på din høyreside. Du vil passere noen snappers, og straks etter at fjellet runder av til høyre står det et lite gjerde av tre. Der holder grain-thieves til (pluss noen andre morsomme skapninger :whistle: ).

Håper det hjelper.

7105955[/snapback]

 

Du er en knupp :love: Skal sjekke det ut så fort jeg har fått i meg litt mat...

Lenke til kommentar

Sliter fortsatt i montera jeg, bare med en annen quest. Det er den der du skal skjekke hvor lojale leiesoldatene til orcene er. Jeg har skjekka veldig mange, men jeg finner ikke flere. Noen som veit hvem jeg trenger å prate med?

 

Jeg har prata med:

 

Alle ved arena-stedet (Dan, Goose, Fedor og Ugo)

Warehouse-keeper Sanford

Mannen på Hvete-gården

Trenor (som sitter bak en stein og skulker)

Domenik (Sjef på en gård mye lenger øst)

 

Hvem fler er det?

Lenke til kommentar
Har betalt 2000 gold til ork-leadern i Gotha så jeg kan befri Gorn. Men jeg finner ikke ut hvor Gorn er. Ork-leadern sier han er "in my cell", men jeg finner ikke den :s

7105774[/snapback]

 

Til venstre når du kommer inn i rommet til Ork-lederen.

 

EDIT: Ork-lederen, ikke Gorn. :p

7105843[/snapback]

 

Finner han ikke der jeg :ermm: Men jeg tok teleport tilbake til Reddock og fant Gorn der, men gikk ikke an å snakke med han :dontgetit:

Hvordan kan orke-leadern i Gotha ta Gorn til fange når han har vært i Reddock hele tida? :s

Lenke til kommentar
Gothic-spillene gir deg valg du må ta, og du må alltid tenke over valgene før du tar dem. Det er ikke det samme som Oblivion, hvor det kommer på samme faen hvilket valg du tar, ettersom valgene der aldri har noen konsekvenser.

 

Det kan være litt kjipt også. Jeg visste for eksempel ikke at alle orkene ville være fiender med meg, etter at jeg hadde befridd noen byer. Nå angriper orkene meg momentant, uansett hvor jeg går.

7105626[/snapback]

 

huff ja dette har skjedd meg og nå, eller skjedd for en stund siden fakktisk, og det ødlegger litt, alle nye byer man kommer til er det jo stort sett noen orker, og de vil drepe meg... ikke det at de klarer det men.. da blir jo hele byen sur på meg og, selv om jeg lurer de med ut og dreper de, kanskje jeg burde få meg den der snakke meg ut av ting thief skillen, den er sikkert lur til sånt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...