Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp med en quest i silden, om en halberd sak.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

"Irmak's halberd is missing" heter questen, men han sier ingenting om hvor den eventuelt er eller hvor jeg skal lete, virker som å finne en nål i en høystakk.. noen som har noen tips her?
Lenke til kommentar

Den halberd-quest'en holder jeg også på med. Har ikke peiling på hvor han kan ha lagt den fra seg.

 

Alex503: Magical ore får du kjøpt av noen personer, men du kan også "mine" det. Mitt forslag til deg, er at du legger oppdraget litt på is, og fortsetter til andre steder, og gjør oppdrag der. Etter hvert kommer du over en gruve som har magical ore, som du kan hugge ut. :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor "Domenik's Farm" i Montera er?

Og jeg sliter litt med å få fullført "Stray wolves" oppdraget. Har biltt kvitt alle ulvene jeg kan finne i og utenfor hula, men jeg hører allikevel en til som uler. Klarer ikke finne dan. Noen som har en ide om hvor den kan være?

Lenke til kommentar
Noen som et hvor smeden Pedar er, utenfor Hammerclan byen? Har leta utfor der i 45min nå, begynner å gå på helsa..

7101922[/snapback]

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

damn ja han leter jeg etter og, jeg har oppdrag av ingvar eller hva han heter ( han beste blacksmithen i nordmar) hvor jeg skal ha godkjenning av de 2 andre klanene sine blacksmither og han pedar, men jeg finner ingen av de jeg da...

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

jeg snakket med en i wolf clan og han sa at smithen dems hadde dratt nordover for å finne pure ore, men sliter med å finne han fordet, har vært ganske overalt i nordmar..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

har vært i tårnet til xardas og snakka med han og :)

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare hvor banditt-hula med han der banditt-ledern befinner seg i coastal region?

7101828[/snapback]

Du går rett ut av porten fra Ardea og går stien forbi Orc patrol, der tre eller fire av dem sitter ved bål. Orcene blir til venstre fra deg, og du fortsetter mer eller mindre rett fram. Før du når steinsirkelen med han som bestiller "shy deer meat", går du ned til venstre fra veien inn i en dal. Området der er ikke stort, så det blir vanskelig å ikke finne hulen.

Lenke til kommentar
Kvitte seg med orc patrol og orc farm... :dontgetit:

 

Men når jeg kommer til de, virker orkene så fredelig, å gå løs på dem føles veldig "in cold blood". Dette er veldig uvanlig i rpg'er... det pleier ihvertfall være slik at man kan  provosere fram en fight ved dialog...  Har jeg gått til feil sted?

7097701[/snapback]

Jeg valgte å ikke gå løs på dem foreløpig. Jeg husker at i begge foregående spill var Xardas den som var smartest av alle og som hjalp meg mest. Han var også den som satt på kunskap om de aller høyeste nivåene av magi, som jeg har veldig lyst på.

 

Når jeg nå hører at man kan få kontakt med Xardas gjennom orcene, velger jeg å prøve å få til en dialog med dem. Jeg har ikke hatt tid til alt på Cape Dun, men i hvert fall har jeg ikke drept en orc enda, unntatt de første i Ardea. (Jeg har også returnert slaven til han ene Haishishin).

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor "Domenik's Farm" i Montera er?

7101894[/snapback]

Er ikke det samme gården som du får "Stray wolves"-oppdraget da?

 

Og jeg sliter litt med å få fullført "Stray wolves" oppdraget. Har biltt kvitt alle ulvene jeg kan finne i og utenfor hula, men jeg hører allikevel en til som uler. Klarer ikke finne dan. Noen som har en ide om hvor den kan være?

7101894[/snapback]

Jeg slet med denne også, men så gikk jeg opp på berget mellom banditthula og ulvehula, og da så jeg to ulver som løp rundt på berget over ulvehula. Dro fram buen og etter en rekke velplasserte piler var oppdraget utført. :) Du kommer opp på berget jeg var på hvis du går langs fjellsiden etter huleåpningen inn til bandittene istedenfor ned stien.

Lenke til kommentar

Ok ... takk for svar :)

 

Virket ikke som Domenik's Farm var den gården, var ingen jeg kunne gjøre oppdraget mitt hos der i hvert fall. Men nå er det ikke så farlig uansett, Montera's Orcer ligger nemlig strødd rundt i gåtene robbet for rubb og rake. Morsomt å loote alle Orcene i den byen ja ^^

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor "Domenik's Farm" i Montera er?

Og jeg sliter litt med å få fullført "Stray wolves" oppdraget. Har biltt kvitt alle ulvene jeg kan finne i og utenfor hula, men jeg hører allikevel en til som uler. Klarer ikke finne dan. Noen som har en ide om hvor den kan være?

7101894[/snapback]

 

Domenik's gård skal du da ha ruslet forbi. I allefall om du gikk mot Montera fra sør. Det er bare å følge veiene sørover fra Montera, så kommer du borti gården hans etter hvert. Han bor nemlig ikke i byen eller rett utenfor, men et lite stykke sørover.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...