Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger hjelp til en tidlig quest..

 

Jeg skal knerte en Orce -bande som har tilholdssted på en "farm", mellom "Roddick(?)", og "Cape Dun" ..det møter jeg 4 stykker.. Men, jeg får IKKE drept dem.. de bare blir "bevistløse" så står de opp igjen.. :cry:

 

How?

7061343[/snapback]

 

Du må drepe dem når de ligger nede. :)

Lenke til kommentar

Når du først angriper orker og mennesker, blir de bevisstløse når helsen blir tom. For å drepe dem, må du holde inne høyre museknapp (blokkeringsknappen), og deretter trykke og holde inne venstre musetast (angrepsknappen) når du står over dem.

 

Dette står i manualen, så RTFM. :p

Endret av andir
Lenke til kommentar
Når du først angriper orker og mennesker, blir de bevisstløse når helsen blir tom. For å drepe dem, må du holde inne høyre museknapp (blokkeringsknappen), og deretter trykke og holde inne venstre musetast (angrepsknappen) når du står over dem.

 

Dette står i manualen, så RTFM. :p

7061574[/snapback]

hehe.. Tusen takk! :w00t:

 

Det flaue, og ironiske... er det er faktisk bare er noen få timer siden jeg faktisk leste igjennom hele manualen, side for side.. :blush: ..var jo midt på natta.. så var nok litt trøtt ja..

Lenke til kommentar

Sant og si måtte jeg selv slå opp i manualen, for det var litt merkelig når orkene sto opp igjen gang på gang. Det var også den eneste gangen jeg slo opp manualen, for jeg har ikke lest hele enda. Kanskje jeg burde ta mitt eget råd, og RTFM selv. :p

 

Uansett, mitt spørsmål: noen som vet hvor bandittsjefen er? Ortega, tror jeg han het.

Lenke til kommentar
Sant og si måtte jeg selv slå opp i manualen, for det var litt merkelig når orkene sto opp igjen gang på gang. Det var også den eneste gangen jeg slo opp manualen, for jeg har ikke lest hele enda. Kanskje jeg burde ta mitt eget råd, og RTFM selv. :p

 

Uansett, mitt spørsmål: noen som vet hvor bandittsjefen er? Ortega, tror jeg han het.

7061696[/snapback]

 

 

I en hule litt nord for Ardea :)

Maaange bandits der som beskytter han da, men det gikk helt greit å drepe han.

Lenke til kommentar
I en hule litt nord for Ardea  :)

Maaange bandits der som beskytter han da, men det gikk helt greit å drepe han.

7061752[/snapback]

Takker! Nå skal Ortega få seg en liten overraskelse. :p

 

Endurance-meteren min er også grå, og det har den vært lenge. Har ikke tenkt noe over det. Har også, i likhet med Bone, oppdaget at noen items ikke kommer i inventaret etter at du kjøper de. Kjøpte alle slags transformation potions for en stund siden, men ingen av de ble vist i inventaret mitt.

Lenke til kommentar
Når endurance baren blir grå lader du bare opp 1 endurance i stedet for 10 i sekundet. Det eneste som hjelper mot dette er å kurere seg selv for weakness, tror det er en hvit potion med et blått kors på. Det hjelper heller ikke å sove.

7063076[/snapback]

Takk for tips. Blir litt slitsomt å drikke øl og vann for å få igjen endurance hele tiden. :p
Lenke til kommentar
Pussig.. han derre alkymisten har faktisk en antidote for all kinds of poison.. til 1000 spenn.. Men, når jeg trader, så kommer'n ikke opp i inventaret mitt.. hmm.. er det en bøgg!? :hmm:

7062709[/snapback]

 

Du må trykke "balance gold" eller hva den knappen heter. Du må jo betale for det du kjøper, vøtt. ;)

 

PS: Det samme må du gjøre når du selger ting. Ellers gir du dem bort gratis. :)

 

EDIT:

 

Hjeeeelp! Jeg sitter fast i Gothic 3-tråden. Hvordan kommer jeg meg ut? Hvorfor? Å, gud, hvorfor? HVOORFOOR?

Å gud for en skjebene. Neeeeei. Vi er fortapt.

 

We're going to die. No! Wait! What is this? This.. THIS.. is nothing. Yeah, we're going to die.

7061298[/snapback]

 

¤%&/!

 

Foten min blir svelget av tråden.

nei, nei, NEEEEEEIII!

 

hjelp meg Flaringo, trekk meg ut!

7061318[/snapback]

 

Som Forrest Gump engang sa: Stupid is as stupid does.

Prøv å være litt mer voksne, og litt mindre usaklige.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Pussig.. han derre alkymisten har faktisk en antidote for all kinds of poison.. til 1000 spenn.. Men, når jeg trader, så kommer'n ikke opp i inventaret mitt.. hmm.. er det en bøgg!? :hmm:

7062709[/snapback]

 

PS: Det samme må du gjøre når du selger ting. Ellers gir du dem bort gratis. :)

7063916[/snapback]

 

Hva?!

 

Fanden. Jeg har da gitt bort ting som til sammen er verdt rundt 3000.

 

EDIT: Og jeg er pengelens. :(

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

Lenke til kommentar
Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

7064706[/snapback]

Flere fiender, som hva da? Du kan jo prøve oppdraget til hunter treneren ved Cane Dun, det er ganske lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...