Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Jeg har fått i oppdrag å drepe alle i Okara. Dette har jeg gjort, og bare for å være sikker har jeg også tatt livet av samtlige rebels i skogene rundt Okara, men får jeg godkjent questet? Neida. Noen som vet om jeg bare har truffet på enda en fantastisk bug eller om jeg har misset noe jeg skal gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har truffet på en bug, så lurer bare på om den vil være et problem senere i spillet.

 

Det har seg slik at jeg som drepte demonen, jeg som drepte zombiene og jeg som drepte skjelettene i Gotha blir anklaget av de nyinnflyttete vaktene for å stjålet noe. Jeg som gjorde det mulig for dem å bo i byen. Og i tillegg så bodde de ikke engang i byen når jeg 'stjal' alle disse tingene. Det var bare udødelige jævler som bodde der da :roll:

 

Men er dette viktig for senere? De angriper meg, jeg banker dem og de lar meg være i fred. Går jeg vekk i 2 sec og kommer tilbake er de like sure (kan få evig xp av å ta dem faktisk). Men siden jeg får vandre fritt etter å ha tatt 3-4 av dem så burde det vel egentlig gå greit?

Lenke til kommentar

Dette skjedde meg også .. Husker hva jeg gjorde for å få det til å fungere også;

 

Jeg hadde heldigvis savet rett før jeg gikk opp i byen.. første gangen sloss jeg med han, og så kom resten etter meg.. men.. etter jeg loadet på nytt, så gikk jeg opp dit.. når han vakten da kom etter meg.. så bare løp jeg videre og inn i byen og inn i slottet der oppe... da hadde jeg kommet så langt unna så han hadde gitt opp å følge etter meg.. når jeg da kom ned igjen, da var'n ikke sur mer.. og ingen andre heller.. Så da gikk alt bra igjen! :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å lære å smelte ore til blanks og magic ore blanks? Jeg har fått lære smelting av ingvar men kan fortsatt ikke bearbeide ore. skjønner ikke helt hva man skal med ore om man ikke kan lage noe av det. Det må jo være noe imed at man ofte har ei grue, vanntønne og ambolt ved side av hverandre?

 

Og vet noen hvor man kan finne plans for et pure ore våpen?

Lenke til kommentar
Har truffet på en bug, så lurer bare på om den vil være et problem senere i spillet.

 

Det har seg slik at jeg som drepte demonen, jeg som drepte zombiene og jeg som drepte skjelettene i Gotha blir anklaget av de nyinnflyttete vaktene for å stjålet noe. Jeg som gjorde det mulig for dem å bo i byen. Og i tillegg så bodde de ikke engang i byen når jeg 'stjal' alle disse tingene. Det var bare udødelige jævler som bodde der da :roll: 

 

Men er dette viktig for senere? De angriper meg, jeg banker dem og de lar meg være i fred. Går jeg vekk i 2 sec og kommer tilbake er de like sure (kan få evig xp av å ta dem faktisk). Men siden jeg får vandre fritt etter å ha tatt 3-4 av dem så burde det vel egentlig gå greit?

7208709[/snapback]

Jeg tror at alle som først frigjør og så plundrer Gotha blir anklaget for tyveri. Da første vakten anklaget meg, løp jeg direkte til Gorn som fremdeles satt i hytta til orc-sjefen og ba om hjelp. Han nølte ikke med å drepe vakten (helt død, altså, ikke bare slått ut). Samme gjorde jeg med nummer to, og etterpå kunne jeg vandre fritt i Gotha.

 

P.S. Når jeg stjeler i Geldern, hender det ofte at jeg blir tatt av en person eller en orc. Det viktigste er å ikke vise motstand med en gang, for da kan andre begynne å angripe tyven (meg). Jeg bruker teleportstein, hvis jeg rekker - teleporterer ut av Geldern, kommer tilbake inn, sover en natt hos Marius og går og stjeler videre. Det rommet med mye gull inne og to orc-vakter måtte jeg besøke to eller tre ganger, men vaktene var like glade til å slippe meg inn hver gang.

Lenke til kommentar

Har noen noe tips til hvordan klare quest med tough sandcrawlers utenfor 'gull-byen' i ørkenen (er det Ben Sala den heter)? Før jeg får mine i gruvene deres skal jeg ta rotta på disse sandcrawlerne, men det auler jo med dem? Virker ikke som det blir færre, at hulen bare genererer nye? Noen som har samme problem?

 

For å unngå nærkamp klatret jeg hele fjellet og kom på baksiden slik at jeg har hulen på venstre hånd og kan bruke bue på dem, men jeg skjøt meg tom for piler og bolter, sånn sirka 400stk... Og jeg treffer rimelig ok.

Talte ikke etter, men tipper jeg downet 30-40 crawlere.

 

Hjelp? :hmm:

 

edit småfeil

Endret av Uhlan
Lenke til kommentar

Jeg har et helvete med å få reputation med Hashishin, prøver å nå frem til Zuben så jeg kan gjøre questet for Xaradaz, men klarer ikke få mer enn 11 rep og har vært i alle byene, finner nesten ingen dark mages. Er det noen måte å skippe dette? (evt. console command?) eller tips?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man kan lage mynter av de gullklumpene?

 

Den spaden lå hvertfall ikke i tempelet i nærheten av mora sul. Jeg har glemt hva byen heter,men du vet jo hvor han fyren er sant. Det er hvertfall rett sør for han inni tempelet i fjellet.

Når du går inn innganen så ligger den på venstre side.

Lenke til kommentar
noken som veit kva ein skal gjere på det queste "slaves for Lago"?

har ført dei fire "trøtte slavane" ditt, men så skjer det ikkje noke?

 

hjelp :(

7216273[/snapback]

du må springe helt inn i gruva og så snakke med han hovedslvaen som du snakka med for å få de til å følge etter. dersom du lar de gå, så får du mer xp.

 

Noen som vet hvordan man kan lage mynter av de gullklumpene?

 

Den spaden lå hvertfall ikke i tempelet i nærheten av mora sul. Jeg har glemt hva byen heter,men du vet jo hvor han fyren er sant. Det er hvertfall rett sør for han inni tempelet i fjellet.

Når du går inn innganen så ligger den på venstre side.

7220800[/snapback]

spaden står planta i en haug til venstre oppe på den kanten som går rundt bakken ned inn i tempelet. er utrolig lett å få øye på, så kanskje en ide å kikke litt rundt og ikke ture fram som en bulldoser?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...