Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, skulle ikke være lett detta:)

 

Slaktet Cape Dun sammen med vår fine Paladin venn og dratt tilbake til Reddock, snakket med leader og fikk spenn for å ha cleared hele saken, prøver å få lurt noen quests ut av de som er der, men ingen har noen til meg? Hm

7075642[/snapback]

 

Reddock er langt ifra det største opprørertilholdsstedet. Okara, som du finner lenger nord-vest, er egentlig større.

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg kunne klare å drepe alle i Reddock helt alene da,? blir jo slakta da jeg begynner å sloss.

7078355[/snapback]

 

Jeg begynte helt nede i gruvesystemet. Tok ut folka i rommene først, så skøyt jeg piler ned på de som stod helt nede. Jeg utnyttet forsåvidt en liten bug da jeg gjorde dette. Jeg skøyt ei pil, venta til de "glemte meg", så skøyt eg enda ei pil. Gikk treigt, men det gikk. :p

 

Drepte faktisk en tidligere Paladin -- og av han fikk jeg både Paladin-sverd og Paladin-skjold! :D

 

@ Snabben: Om du får 75 eller mer "reputation" hos orkene i Cape Dun, og får snakket med lederen av "byen", så får du et oppdrag om å drepe lederen av Reddock.

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar
Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

7064706[/snapback]

 

Han er ute etter noen spesifikke deer. Alle heter ikke "shy deer". Du finner de hvis du går fra der han jegeren er mot hovedstaden (byen i bobla), mellom der orkene står vakt og den stonehenge sirkelen. Når du har drept mange nok (tror det var 5 stk) får du quest completion. Da kan du gå tilbake til han og gi han kjøttet.

7065905[/snapback]

Er det noen deer's som IKKE heter Shy Deer? .. men, questen HETER jo "Shy Deer" .. !? :dontgetit:

 

Er det noen som faktisk har fått til denne questen her? Når vet jeg har fått riktig "meat" da!? .. heter det noe annet enn "raw meat" da?

Lenke til kommentar
Det er da flere fiender som bruker staver. Jeg finner dem rett som det er.

 

Jeg har et lite spørsmål til et oppdrag: Jeg møtte en jeger i skogen, inni en ring med steiner (à la Stone Henge). Han vil bare trene meg i jakting om jeg dreper en "shy deer" og gir han kjøttet fra denne. Jeg skjønner ikke helt hva han vil ha. Altså, ALLE hjortene heter jo "shy deer"! Er det en spesifikk hjort han vil jeg skal finne? Jeg har prøvd å drept haugevis av vanlige hjort, og tatt kjøttet deres, men det er jo bare "raw meat", altså det samme som jeg får av griser og bjørner. Han vil ikke ha dette kjøttet.

 

Noen som har fått gjort dette oppdraget? Jeg har VELDIG lyst til å få det gjort, så han kan lære meg å flå dyr. Da får jeg endelig tak i ulveskinnet som jeg trenger for å smi et broadsword.

7064706[/snapback]

 

Han er ute etter noen spesifikke deer. Alle heter ikke "shy deer". Du finner de hvis du går fra der han jegeren er mot hovedstaden (byen i bobla), mellom der orkene står vakt og den stonehenge sirkelen. Når du har drept mange nok (tror det var 5 stk) får du quest completion. Da kan du gå tilbake til han og gi han kjøttet.

7065905[/snapback]

Er det noen deer's som IKKE heter Shy Deer? .. men, questen HETER jo "Shy Deer" .. !? :dontgetit:

 

Er det noen som faktisk har fått til denne questen her? Når vet jeg har fått riktig "meat" da!? .. heter det noe annet enn "raw meat" da?

7079048[/snapback]

 

Det er masse vanlig Deer rundt omkring, men de er som regel i andre områder enn akkurat der Chris (the hunter) vil at vi skal jakte. Jeg har drept ett Shy Deer og bare funnet vanlig Raw Meat. Jeg har også sett to andre Shy Deer, men de går for nærme orkene som passer på boblebyen. Hver gang jeg dreper en av disse shy deerene så ser orkene meg når jeg skal hente kjøttet. Antar jeg bare må vente litt med denne questen.

Lenke til kommentar

Med min første character, så slakta jeg disse orkene.. og tok en del av disse "Shy Deer'a" som tassa rundt om kring der.. Men, absolutt alle ga "Raw Meat" . Det står ikke noe i questlogen om antall, heller.. Han sier at jeg skal "kill the Shy Deer that walks to the east of here", eller noe.. og east, så vidt jeg kan skjønne er motsatt vei av hvor den "boblebyen" er..

Lenke til kommentar
Så, hvor finner jeg impossible lock skill?

Var et par drager som hadde en kiste jeg ikke klarer å åpne :p

7079769[/snapback]

 

Den letteste måten å åpne disse låsene er ved hjelp av spellet open locks. Eller så har jeg bare møtt en trener som kan lære deg dette:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lares i Geldern. Han kan lære deg de høyeste thief perkene.
Lenke til kommentar
Har skjønt at man kan ta tilbake Cape Dun (?) fra orkene ved hjelp av opprørene og en paladin, men hvordan?

7068823[/snapback]

 

Du må bare jobbe litt for orkene i byen, og når du har fått ett bra rykte så slipper di deg inn i fyrtårne hvor paladinen er. Snakk med han og du og han angriper byen helt alene, alt for lett spør du meg. Jeg og han klarte de helt alene......'

Håper de ikke er så lett senere og frigjøre en by!?!?

7069046[/snapback]

 

Er litt for lett å frigjør byer etter min mening.

 

Begynte bare å slakte i cape dun og vips så var den fri.

Gjorde det samme i Montera (tror det var det byen het) og etter en stund med galskap slakt og hauger med lik fra orcs og mercs så var den byen fri også.

 

Mye penger å hente på sånt men får ikke helt den rollespill følelsen da. Blir mer Diablo hack and slash.

 

Mvh Zxl

Lenke til kommentar
Er litt for lett å frigjør byer etter min mening.

 

Begynte bare å slakte i cape dun og vips så var den fri.

Gjorde det samme i Montera (tror det var det byen het) og etter en stund med galskap slakt og hauger med lik fra orcs og mercs så var den byen fri også.

 

Mvh Zxl

7080090[/snapback]

 

Så du slakta alle I Montera alene? Han rebel spionen irriterer meg noe så helt...

Siste han sa var "I'll go let the others know" eller noe sånt, men han bare står der, og eneste jeg kan si til han er "let's trade"

Kan jo angripe alene da... Men slavene blir jo slakta for fote og rebelene hjelper ikke til... De har jo ikke fått noe signal fra han rebel spion fjompen...

Lenke til kommentar
Er litt for lett å frigjør byer etter min mening.

 

Begynte bare å slakte i cape dun og vips så var den fri.

Gjorde det samme i Montera (tror det var det byen het) og etter en stund med galskap slakt og hauger med lik fra orcs og mercs så var den byen fri også.

 

Mvh Zxl

7080090[/snapback]

 

Så du slakta alle I Montera alene? Han rebel spionen irriterer meg noe så helt...

Siste han sa var "I'll go let the others know" eller noe sånt, men han bare står der, og eneste jeg kan si til han er "let's trade"

Kan jo angripe alene da... Men slavene blir jo slakta for fote og rebelene hjelper ikke til... De har jo ikke fått noe signal fra han rebel spion fjompen...

7080581[/snapback]

 

Jeg aner ikke helt hva du snakker om her og jeg skal forklare hvorfor :)

 

Da jeg ankom Montera så preika jeg ikke med ei skjel. Jeg ville bare teste sverdet som han paladinen ledet meg til (grotte sør for Montera).

Så jeg kan ikke noe om questene i det området. Beklager :innocent:

Lenke til kommentar

Noen der ute som vet hva kravene for å bli "strong swordsman" egentlig er? Nå hadde jeg endelig fått 150 i styrke og nok LP og penger for å bli strong swordsman, og så får jeg bare beskjed om at jeg ikke oppfyller kravene. Har også 120 i hunting. Så som sagt, noen som vet hva kravene egentlig er?

Lenke til kommentar
Noen der ute som vet hva kravene for å bli "strong swordsman" egentlig er? Nå hadde jeg endelig fått 150 i styrke og nok LP og penger for å bli strong swordsman, og så får jeg bare beskjed om at jeg ikke oppfyller kravene. Har også 120 i hunting. Så som sagt, noen som vet hva kravene egentlig er?

7081460[/snapback]

 

det står når du holder musa over strong swordsman merket når du er inne på skjermen der du har oversikt over alle egenskapene dine. Men tror det er 200 i strength. Men så må du ikke glemme at du kan f.eks ha ringer som øker styrken din bitte litt. Om du har en ring som gir deg 10+ å om det da står du har 200 i strengt så har du i virkeligheten bare 190. Lurte litt på dette første gangen, jeg fikk ikke lov til å få strong swordsman selv om meg oppfylte kravet, dette kom da av at jeg hadde en slik ring og i virkeligheten hadde lavere styrke.

Lenke til kommentar
Noen der ute som vet hva kravene for å bli "strong swordsman" egentlig er? Nå hadde jeg endelig fått 150 i styrke og nok LP og penger for å bli strong swordsman, og så får jeg bare beskjed om at jeg ikke oppfyller kravene. Har også 120 i hunting. Så som sagt, noen som vet hva kravene egentlig er?

7081460[/snapback]

 

det står når du holder musa over strong swordsman merket når du er inne på skjermen der du har oversikt over alle egenskapene dine. Men tror det er 200 i strength. Men så må du ikke glemme at du kan f.eks ha ringer som øker styrken din bitte litt. Om du har en ring som gir deg 10+ å om det da står du har 200 i strengt så har du i virkeligheten bare 190. Lurte litt på dette første gangen, jeg fikk ikke lov til å få strong swordsman selv om meg oppfylte kravet, dette kom da av at jeg hadde en slik ring og i virkeligheten hadde lavere styrke.

7082016[/snapback]

Du har evig rett... Har en strength-ring, hadde helt glemt den... :blush: Det forklarer det... Sukk, da må jeg opp enda en level...

 

Men det er 150 i styrke for strong. Det er 200 for master. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...