Gå til innhold

"Jeg sitter fast i Gothic 3"-tråden!


Anbefalte innlegg

Så, hvor finner jeg impossible lock skill?

Var et par drager som hadde en kiste jeg ikke klarer å åpne :p

7079769[/snapback]

 

Den letteste måten å åpne disse låsene er ved hjelp av spellet open locks. Eller så har jeg bare møtt en trener som kan lære deg dette:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Lares i Geldern. Han kan lære deg de høyeste thief perkene.

7080025[/snapback]

 

Thanks, brukte en spell jeg da. Enda ikke dratt fra reddock/cape dun/ardea området, så blir litt langt å gå :p

 

En annen sak: Kan man fikse worn equipment på noe vis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hvor jeg kan lære å sloss med 2 sverd? Alle trenerne som trener sverd, styrke osv har ikke det, i alle fall de jeg har møtt. Har oppfylt styrke og bue-krava...

7082674[/snapback]

 

Jeg lurer også på hvor trener for å lære å sloss med 2 sverd er.

 

Noen som kan hjelpe her plix? :hmm:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan lære å sloss med 2 sverd? Alle trenerne som trener sverd, styrke osv har ikke det, i alle fall de jeg har møtt. Har oppfylt styrke og bue-krava...

7082674[/snapback]

 

Jeg lurer også på hvor trener for å lære å sloss med 2 sverd er.

 

Noen som kan hjelpe her plix? :hmm:

7083864[/snapback]

 

tror du må til ørkenen til de assasin folka, de er spesialister på d.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan lære å sloss med 2 sverd? Alle trenerne som trener sverd, styrke osv har ikke det, i alle fall de jeg har møtt. Har oppfylt styrke og bue-krava...

7082674[/snapback]

 

Jeg lurer også på hvor trener for å lære å sloss med 2 sverd er.

 

Noen som kan hjelpe her plix? :hmm:

7083864[/snapback]

 

tror du må til ørkenen til de assasin folka, de er spesialister på d.

7083873[/snapback]

 

God ide =) Takker og bukker

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan lære å sloss med 2 sverd? Alle trenerne som trener sverd, styrke osv har ikke det, i alle fall de jeg har møtt. Har oppfylt styrke og bue-krava...

7082674[/snapback]

 

Jeg lurer også på hvor trener for å lære å sloss med 2 sverd er.

 

Noen som kan hjelpe her plix? :hmm:

7083864[/snapback]

 

tror du må til ørkenen til de assasin folka, de er spesialister på d.

7083873[/snapback]

 

God ide =) Takker og bukker

7083901[/snapback]

 

nikker og neier, lol.

 

Men vet du hvor merchanten kalt Urkrass har mista varene sine...

Lenke til kommentar
kimern9: Aner ikke du. Har ikke tatt det questet enda. Skal gi beskjed hvis jeg kommer over noe slikt.

7084143[/snapback]

 

jeg fant d, bandittene er på stranda, må bare lete litt. :) og boksene som er der kan man ta opp

7084720[/snapback]

Emm.. De er ikke på stranda, de er på gresset ovenfor stranda. Du kommer ikke ned til havet direkte fra der bandittene holder til. De holder i alle fall til sørøst for Cape Dun, mener jeg å huske. Jeg gikk ned mot stranda fra Reddock (uten å hoppe ned til sandstranda), og så gikk jeg vestover langs kanten til stranda. Etter et stykke så jeg et leirbål og noen banditter... Og der var også kassene. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan lære å sloss med 2 sverd? Alle trenerne som trener sverd, styrke osv har ikke det, i alle fall de jeg har møtt. Har oppfylt styrke og bue-krava...

7082674[/snapback]

 

Var en tur i ørkenen i dag, og fikk vite at de var spesialister på to sverd i Ishtar, så jeg gikk dit, men ble ganske skuffet. For å komme inn dit må man nemlig ha 75% reputation med hashishin. Har ikke vært i de andre ørkenbyene enda, men regner med at man kan lære dette i mora gul (eller hva det nå heter) også. Skal sjekke det i morgen.

Lenke til kommentar

Nå er jeg ved montere og skal overta byen også. Har gjort alt av oppdrag jeg har kommet over, både for rebles og for orkene\byen. har 72% men trenger 80 for å snakke med orkelederen.

 

Jeg har fremdeles to oppdrag for byen jeg ikke er ferdig med. Det der du skal finne ut hvilken merceneri folk som støtter sjefen og Drepe ulvene i hulen oppdraget. Vet ikke helt om none kan hjelpe meg met det første, for der har jeg vel bare ikke klart og finne alle folkene. Men i det andre med ulvene, så lurer jeg no fælt på hvor denne hula er. Kan noen hjelpe meg med det?

 

En annen ting også. Ved Gotha, snakka med orke lederen og han fortalte at han hadde Gorn I fangenskap, men jeg fant aldri Gorn... hvor i alle dager er han? Jeg betalte for å få han fri, men fant han aldri.

 

Nei... mens jeg venter på svar på dette skal jeg besøke Kongen :cool: , det er en fyr jeg har gleda meg lenge til å møte.

 

Noen som har møtt på Lie enda?

Lenke til kommentar
Jeg har lært meg å "skinne beasts" .. Men, hvordan gjør jeg dette? Trenger jeg en skinne-kniv? Hvor får jeg tak i den, eventuelt?

7086691[/snapback]

 

Du trenger rett og slett bare å "trykke" på dyret, slik at du får opp et inventory. Der ligger som regel et kjøttstykke og skinnet til beistet.

 

Akk, jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobben i dag!

Lenke til kommentar
Jeg har lært meg å "skinne beasts" .. Men, hvordan gjør jeg dette? Trenger jeg en skinne-kniv? Hvor får jeg tak i den, eventuelt?

7086691[/snapback]

 

Du trenger rett og slett bare å "trykke" på dyret, slik at du får opp et inventory. Der ligger som regel et kjøttstykke og skinnet til beistet.

 

Akk, jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobben i dag!

7086732[/snapback]

:blush: Fant ut dette rett etter jeg hadde postet her..

Hvorfor jeg spurte var fordi jeg gikk rett bort til en ulv jeg hadde tatt for en stund siden, som bare lå der død.. Men, så snart jeg knerta en ny en, så gikk det bra! :)

 

Noen som vet om noen andre tilholdssted til "Shy Deer" enn mellom boblebyen og Stonehenge!? Jeg finner neimen ikke noen.. :(

Lenke til kommentar
Jeg har lært meg å "skinne beasts" .. Men, hvordan gjør jeg dette? Trenger jeg en skinne-kniv? Hvor får jeg tak i den, eventuelt?

7086691[/snapback]

 

Du trenger rett og slett bare å "trykke" på dyret, slik at du får opp et inventory. Der ligger som regel et kjøttstykke og skinnet til beistet.

 

Akk, jeg gleder meg til jeg er ferdig på jobben i dag!

7086732[/snapback]

:blush: Fant ut dette rett etter jeg hadde postet her..

Hvorfor jeg spurte var fordi jeg gikk rett bort til en ulv jeg hadde tatt for en stund siden, som bare lå der død.. Men, så snart jeg knerta en ny en, så gikk det bra! :)

 

Noen som vet om noen andre tilholdssted til "Shy Deer" enn mellom boblebyen og Stonehenge!? Jeg finner neimen ikke noen.. :(

7086851[/snapback]

 

Jeg fant et shy deer som var blant vanlige deer i området rundt jack's tower og ardea. Jeg løp lenge etter det og drepte det til slutt like nedenfor orc patrol campen.

Lenke til kommentar

Takker for svar, Hr. Jenssen og annsilje! :)

 

Har 2 spørsmål til jeg;

 

1) Hvor finner jeg det flammesverdet, som dere alle snakker om? Og,

 

2) Hvordan miner jeg? Har lært meg kunsten, og fått tak i Pickaxe, men jeg trodde disse grønne greiene som stakk ut i fjellet var ting man kunne kakke løs på!? Ikke?

 

Takker igjen! :)

Lenke til kommentar
Takker for svar, Hr. Jenssen og annsilje! :)

 

Har 2 spørsmål til jeg;

 

1) Hvor finner jeg det flammesverdet, som dere alle snakker om? Og,

 

2) Hvordan miner jeg? Har lært meg kunsten, og fått tak i Pickaxe, men jeg trodde disse grønne greiene som stakk ut i fjellet var ting man kunne kakke løs på!? Ikke?

 

Takker igjen! :)

7090542[/snapback]

 

For å mine så må du finne sånn svarte steiner som heter iron ore som sitter i veggen i mines (finnes sikkert gold ore osv i andre miner har ikke sett det enda) og bare hogge løs, du trenger ingen skill for det kun pickaxe.

 

Flammesverd har jeg ikke funnet heller.

Endret av XercuZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...